کد خبر : 1609518 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 18:24 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیز سوما برای دبل و آقای گلی (عکس)

عمر السوما مهاجم سوری تیم الاهلی امیدوار است تا بار دیگر مقابل السد گلزنی کند وبه روند خوب خود در مسابقات آسیایی ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الاهلی فردا در مسابقه ای حساس و سرنوشت ساز به مصاف السد می رود. این بازی به میزبانی قطری ها برگزار خواهد شد و آن ها می خواهند انتقام شکست در بازی رفت را بگیرند؛ دیداری که در آن عمر السوما 2 گل زد و تیمش را یک تنه به برتری رساند.

 

سوما در این بازی تقابل جذابی با بغداد بونجاح خواهد داشت. خیلی ها این دو بازیکن را بهترین مهاجمان شاغل در فوتبال آسیا می دانند و حال مهاجمان سوری و الجزایری، قصد دارند تمام توانایی خود را نشان دهند. اکنون در جدول گلزنان سوما با 4 گل قرار دارد اما بغداد آقای گل فصل گذشته هنوز درخشش خود را آغاز نکرده است.

 

فاصله مهاجم تیم الاهلی تا صدر جدول گلزنان و لئوناردو مهاجم الوحده 3 گل است؛ گل هایی که در حالت ایده آل باید در مرحله گروهی رقم بخورند و مانع از حذف تیم الاهلی شوند. باتوجه به اختلاف یک امتیازی بین السد و الاهلی، هر دو تیم امیدوارند با اتکا به درخشش مهاجمان خارجی و گلزن خود به برتری برسند و باید دید نهایت کدام تیم و کدام ستاره موفق می شوند به هدف خود برسند.

 

1403517

دیدگاه‌ها