کد خبر : 1609524 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 19:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان آبی ها در نیمه دوم

چلسی 3-0 واتفورد؛ در یک قدمی سهمیه

چلسی پس از یک نیمه اول کسالت بار، در نیمه دوم طوفان به پا کرد و با سه گل، واتفورد را در هم کوبید.

چلسی 3-0 واتفورد؛ در یک قدمی سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با قرار داشتن در رده چهارم جدول و با علم به اینکه پیروزی بر واتفورد می تواند تاحد زیادی سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان را قطعی کند، برابر میهمان زرد و سیاهپوش خود قرار گرفت. واتفورد نیز با قرار گرفتن در رده دهم، امیدهایی اندک برای کسب سهمیه لیگ اروپا داشت.

 

 

1403526

 

 

بر خلاف انتظارات، واتفورد بود که بازی را بهتر شروع کرد و چلسی را به عقب راند. دقیقه 5 بازی شوت از راه دور دلوفئو با اختلافی اندک راهی اوت شد. دو دقیقه بعد دینی، با ضربه سری تماشایی می رفت گل اول را برای واتفورد بزند که کپا با یک سوپرواکنش، توپ را از زیر تیر راهی کرنر کرد.

دقیقه 9 بازی انگولو کانته به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا چلسی بهترین هافبک دفاعی خود را از دست بدهد.

 

 

1403524

 

 

دقیقه 14، اولین خطر چلسی روی شوت ژورژینیو حاصل شد اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. شش دقیقه بعد بازهم واتفورد بود که خطرناک ظاهر شد. این بار شوت هولباس از گوشه محوطه جریمه با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 22، ادن هازارد با گلر واتفورد تک به تک شد اما کمی دیر به توپ رسید و دروازه بان با واکنشی به موقع، توپ را در اختیار گرفت.

 

 

1403525

 

 

چلسی رفته رفته بر جریان بازی مسلط شد؛ اما قادر به خلق موقعیت خطرناک نبود. شوت دقیقه 40 پدرو که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت، دیگر موقعیت میزبان بود و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

 

چلسی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در سه دقیقه به دو گل رسید. ابتدا دقیقه 48، سانتر ادن هازارد را لوفتوس چیک با یک ضربه سر وارد دروازه کرد تا چلسی 1-0 پیش بیفتد.

سه دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، این داوید لوئیز بود که با ضربه سری تماشایی توپ را به طاق دروازه چسباند و برتری میزبان، پررنگ تر شد.

 

دقیقه 58 چلسی تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما ابتدا ضربه پدرو از درون محوطه جریمه را دروازه بان برگشت داد و روی ریباند هم ضربه آرام لوفتوس چیک، با اختلافی اندک راهی اوت شد.

 

 

1403541

 

 

دقیقه 65 گونسالو ایگواین صاحب بخت مناسبی برای گلزنی شد؛ ولی مدافع واتفورد با دخالت به موقع خود، توپ را به کرنر  فرستاد.

همین بازیکن دقیقه 74 حساب کار را 3-0 کرد. روی پاس عمقی پدرو بود که ایگواین با یک ضربه چیپ زیبا توپ را از روی دروازه بان عبور داد و حساب کار را 3-0 کرد.

 

دقیقه 81، پریرا با شوتی از داخل محوطه جریمه، فرصت کم کردن فاصله را داشت ولی توپ به تیر برخورد کرد و به اوت رفت.

دو دقیقه بعد، واتفورد توسط ساکسس به گل رسید ولی کمک داور به درستی پرچم زد و اعلام آفساید کرد.

 

چلسی که تیم مسلط میدان بود، دو بار توسط ژیرو می توانست به گل برسد اما هر دو بار در دهانه دروازه، بخت های مناسبی را از دست داد.

 

در نهایت این بازی با برتری 3-0 چلسی به اتمام رسید و آبی ها با 71 امتیاز به رده سوم جدول صعود کردند تا در یک قدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها