کد خبر : 1609555 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 20:05 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

هخامنش: آدم باید به اخراج دقیقه 8 شک کند؛

بازیکن دو متری قربانی جدید فضای مجازی

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید پس از اخراج مقابل نساجی مازندران در فضای مجازی به او حمله شده است.

بازیکن دو متری قربانی جدید فضای مجازی 

وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار برابر نساجی مازندران که با پیروزی 2 بر 1 شاگردان سرجیو همراه شد، گفت: بازی که بازی تیم های میانه جدولی بود. امتیازات یکی بود و می خواستیم از رتبه دو رقمی پایین بیاییم و یک رقمی شویم. بازی سخت و حساسی بود؛ آن هم مقابل هواداران نساجی که مدام در حال حمایت تیمشان بودند.
 
هخامنش ادامه داد: بازی سختی بود. چرا که ما تجربه چمن مصنوعی را فقط در رشت داشتیم. اما خدا راشکر با تدابیری که اندیشیده شده بود و کار کردن روی نقاط قوت و ضعف تیم، عملکرد خوبی داشتیم. ضمن اینکه انگیزه های خودمان را برای تک رقمی شدن داشتیم تا جایگاه را نسبت به فصل قبل بهتر کنیم. با انگیزه شروع کردیم و خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز گرفتیم.

 

وفا هخامنش در دقیقه 8 دیدار برابر نساجی مازندران با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد. از او درباره این صحنه پرسیدیم که گ پاسخ داد: اصلا اخراج نداشت. چون در صحنه ای که من با بازیکن شانه به شانه بودم، توپ را نگاه می کردم. بازیکن حریف هم تک به تک نبود و من و دو سه بازیکن دیگر به او نزدیک بودیم. در آن صحنه اصلا خطا نبود. وقتی در دقیقه 8 بازی تیم را 10 نفره می کنند، آدم شک می کند. گاهی فکرمی شود می خواهند حق ما را بخوردند یا به تیم های کمک کنند. 

 

هخامنش حرف هایش را اینگونه ادامه داد و گفت: بازی بعدی هم برابر استقلال است. این بازی هم برای تیم ما مهم است که می خواهیم تک رقمی بمانیم و هم استقلالی ها که برای قهرمانی می جنگند.  به این راحتی که بازیکن محروم نمی کنند. نمی خواهم تهمت بزنم ولی آدم فکر می کند می خواهند برای تیم های دیگر کار را دربیاورند. حالا خدا کند چیزی که من و مردم آبادان فکر می کنند، اشتباه باشد ولی وقتی دقیقه 8 بازی بازیکن را اخراج می کنند آدم شک می کند. 

 

مدافع 27 ساله صنعت نفت افزود: در بازی استقلال خوزستان هم ما جلو بودیم که بازیکن حریف خودش را به من زد و داور پنالتی گرفت و بازی یک بر یک شد.  شاید فکر می کنند این هفته های پایانی برای بعضی تیم ها اصلا مهم نباشد ولی مهم است. داورها باید دقت بیشتری کنند. تعداد داورها دو برابر شده و دقت آنها هم باید دو برابر شده باشد. چون به هر حال یک نفر تصمیم نمی گیرد. حتی داور چهارم هم می تواند نظر بدهد. نباید به این سادگی تصمیمات اشتباه گرفته شود. نمی دانم از نظر من اینطوری است. شاید هم اشتباه کنم و اخراج درست بوده باشد. این چیزی است که در ذهن مردم آبادان هست. مردم شهر، از جام حذفی سال گذشته از داوران دلچرکین هستند، چون داوران مقابل استقلال قضاوت خوبی نداشتند و تیم به فینال نرسید. هواداران از قبل ذهنیت دارند و شاید الان فکر می کنند دوباره می خواهند تیم را ضعیف کنند. این نظر من نیست. بعضی وقت ها هم داور باید شرایط را در نظر بگیرد و تصمیمی بگیرد که بازی خراب نشود.

 

1403569

 

از هخامنش در مورد دیدار برابر ذوب آهن هم پرسیدیم که او از زمین مسابقه اخراج شده بود. مدافع صنعت نفت بیان کرد: در بازی ذوب آهن گفتم داور می توانست من را اخراج کند.  شاید اگر کارت زرد دوم را نمی داد لطف می کرد. در آن صحنه مجبور به خطا بودم. 

 

صنعت نفت آبادان در 4 دیدار اخیر و پس از اینکه در مقطعی نتیجه نمی گرفت، موفق به کسب 4 پیروزی شده است. هخامنش در این رابطه بیان کرد: به نظرم بیشترین عاملی که می تواند این نتیجه را رقم بزند، ثبات در مدیریت و مربیگری است. از همان ابتدای فصل تا الان بچه ها کارشان را ادامه داده اند. برخی مقاطع نتیجه نمی گرفتیم ولی با روحیه ای که مردم به ما می دادند و با حمایت مدیران که منابع مالی دادند، ادامه دادیم و به نتایج خوب هم رسیدیم.

 

مدافع فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل درباره سرجیو و عملکردی که در تیم داشته و اینکه آیا قراردادش ادامه دار می شود یا خیر، توضیح داد: خب ما که دقیق در جریان نیستیم که می ماند یا نه، ولی همه دوست دارند ایشان بماند. تیمی جوان بسته شده و از نظر مالی خیلی کمتر از سال قبل هزینه کرده ایم. تیم را به میانه جدول آورده و به نظرم حقش است که سال بعد هم بماند و کل بازیکنان می خواهند این اتفاق بیافتد. از نظر اخلاقی و فنی خیلی به ما کمک کرده. سرجیو را الان ببینید فکر می کنید اول فصل است. امیدوارم بماند و سال بعد برای کسب سهمیه بجنگیم.

 

از مدافع میانی و 198 سانتی متری صنعت نفت در مورد انگیزه های این تیم در ادامه مسابقات پرسیدیم که او عنوان کرد: شاید خیلی از تیم ها لیگ برایشان تمام شده باشد و انگیزه ای برای ادامه نداشته باشند. در بازی ما با نفت مسجد سلیمان فکر می کردند تبانی می شود چون منابع مالی دو باشگاه یکی است ولی ما در آن بازی با تمام توان بازی کردیم تا شک و شبهه ای هم ایجاد نشود و بازی را هم بردیم. ما انگیزه های خودمان را داریم و دو بازی دیگر داریم که می توانیم یکی دو پله در جدول بالا بیاییم. می خواهیم نسبت به سال قبل ترقی کنیم. پارسال هشتم شدیم. این ترقی با ثبات در مدیریت و کادر فنی امکان پذیر است و امیدوارم سالی بهتر با ساختاری بهتر با همین بازیکنان داشته باشیم و برای سهمیه بجنگیم.


حرف های پایانی با وفا هخامنش به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرد. اینکه او پس از اخراج مقابل نساجی مازندران با تهمت های زیادی مواجه شده و عده ای او را متهم به استقلالی بودن کرده اند. مدافع صنعت نفت در این رابطه می گوید: بعد از اینکه اخراج شدم و به دلیل اینکه بازی بعدی ما با استقلال است، در فضای مجازی  به من پیام می دهند که جلوی پرسپولیس خودت را می کشی ولی برای بازی با استقلال اخراج می شوی. برای من هیچ فرقی نمی کند استقلال یا پرسپولیس. این ها را گفتم برای برخی از مردم که طرفدار تیم خاصی هستند تا شک و شبهه ای ایجاد نشود. من در آکادمی تیم سپاهان بزرگ شدم و نه طرفدار قرمز هستم و نه آبی. فوتبال حرفه ای است و این اتفاقات پیش می آید و دلیل نمی شود مردم در مورد ما پیش داوری کنند.

دیدگاه‌ها