کد خبر : 1609571 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 21:00 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: برکناری علی دایی در شکست تاثیرگذار بود

هافبک سایپا در تقابل با تیم سابق خود موفق نشد مانع از شکست تیمش شود و در نهایت با تک گل شاکری، آنها این بازی را واگذار کردند.

عباسیان: برکناری علی دایی در شکست تاثیرگذار بود

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد موفق شد در تهران سایپا را که به تازگی علی دایی را از کار برکنار کرده و با ابراهیم صادقی روی نیمکت حضور یافته بود، شکست دهند تا به سهمیه آسیا نزدیک‌تر شوند.


معین عباسیان، هافبک سایپا که سابقه حضور در پدیده مشهد را در کارنامه دارد، در خصوص این بازی گفت: می دانستیم بازی سختی داریم. با آنالیزی که از پدیده داشتیم می‌دانستیم که آنها یکی از بهترین عملکرد فنی را دارند. با توجه به شرایط جدول نیز آنها به دنبال برد بودند. قبل از گل هم عملکرد خوبی داشتیم اما گلی که خوردیم به نظرم روی عدم مسوولیت بود.


وی درباره تاثیر غیبت علی دایی و برکنار این مربی در شکست مقابل پدیده مشهد گفت: خب طبیعی است و ایشان از ابتدای فصل در کنار ما بود و البته در طول هفته اتفاقاتی افتاد که دیگر در کنارمان نبودند. این وظیفه به آقای صادقی واگذار شد. نبود آقای دایی صد درصد تاثیرگذار بود اما ما تابع باشگاه و بازیکن باشگاه هستیم و هر چیزی که باشگاه بگوید باید تابع آن باشیم.


عباسیان در خصوص اینکه با برکناری علی دایی به بازیکنان پول قراردادشان پرداخت شده گفت: بله، 10 درصد پرداختی داشتند. الان 70 درصد پرداختی تا قبل از دو بازی مانده به پایان فصل داشته ایم.


وی درباره آسیب دیدگی اش و اینکه قصد جدایی از این تیم را دارد گفت: آسیب دیدگی خاصی ندارم و مشکلی وجود ندارد. تا این لحظه پیشنهادی ندارم و دو بازی دیگر بازی مانده و تمام تلاشم را خواهم کرد.


عباسیان درباره مطالباتش از پدیده گفت: من بازیکن سابق پدیده بودم و یک صحبت هایی شده درباره مطالبات و قرار است بعد از این بازی با آقای حمیداوی صحبت کنم. اکنون خوشحالم که مشهد و تیم پدیده با آقای حمیداوی عملکرد خوبی داشته‌اند و ممنونم که چراغ فوتبال مشهد بار دیگر روشن شد. من هنوز با سایپا دو بازی دیگر قرارداد دارم و هیچ صحبتی در خصوص حضور در پدیده نشده است.

دیدگاه‌ها