کد خبر : 1609586 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 21:50 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین استقلال برای بازی الدحیل؛ 

خنده های شاگردان مجیدی در سکوت آزادی (عکس)

تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود را پیش از دیدار حساس برابر الدحیل در آزادی برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در یکی از سخت ترین برهه های فصل هدایت تیم آبی پایتخت را عهده دار شده. استقلال در لیگ برای قهرمانی امید اندکی دارد ولی همچنان می جنگند و امید به اتفاقات غیرمعمول فوتبال دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم پیروزی برابر الدحیل می تواند این تیم را به بازی هفته ششم مقابل العین امیدوار کند.

 

استقلالی ها با همین انگیزه ها به چهار بازی باقی مانده می اندیشند تا با کسب دو پیروزی برابر صنعت نفت آبادان و سپیدرود، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و منتظر نتیجه نگرفتن رقبا باشند؛ درست همان دیدگاهی که آنها باید در بازی های آسیایی داشته باشند و با شکست الدحیل در خانه، به پیروزی برابر العین در بازی آخر بیندیشند و در سوی دیگر انتظار توقف الدحیل در بازی هفته آخر برابر الهلال را داشته باشند.

 

پس امروز آخرین تمرین شاگردان مجیدی در شرایطی برگزار شد که تمام بازیکنان و همینطور سرمربی جوان تیم که روز آینده اولین حضور آسیایی اش را به عنوان سرمربی تجربه می کند، آرامش جالب توجهی داشتند و در طول تمرین بارها شاهد خنده های آنها فارغ از حساسیت های این روزها بودیم.

 

این را هم نباید فراموش کنیم که مجیدی تنها بازیکن ایرانی فاتح لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود و صحبت های او برای شاگردانش می تواند حتی آنها را بیشتر از چیزی که در تمرین امروز دیدیم برای دیدار روز آینده برابر الدحیل برانگیزد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها