کد خبر : 1609604 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 00:50 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

از نیمکت اولدترافورد و استمفوردبریچ تا آزادی 

تئوریسین آقای خاص علیه رویای استقلال

دستیار سابق آقای خاص فوتبال جهان با تجربه نشستن روی نیمکت های معروف دنیا امشب در آزادی علیه رویای بزرگ استقلال خواهد بود.

تئوریسین آقای خاص علیه رویای استقلال 

به گزارش "ورزش سه"، روزی که امیرقطر و معاونانش به عنوان مالکان الدحیل زمینه ورود دستیار معروف خوزه مورینیو به دوحه را فراهم تا هدایت تیم خود را به روی فاریا بسپارند، رسانه های قطر در گزارش های تحلیلی خود از این انتخاب مدعی شدند مردان پرنفوذ دوحه تنها یک هدف از این تصمیم دارند آن هم بازگشت به روزهای شکست ناپذیری و از همه مهم تر تاج گذاری در قاره آسیا است.


تئوریسین سال های گذشته آقای خاص با علم به قرار داشتن در یکی از دشوارترین گروه های ممکن با انگیزه بالا وارد دوحه شد تا هدایت الدحیل را در دست بگیرد بلکه هم از عنوان قهرمانی اش در قطر دفاع کند هم رویای آسیایی سران باشگاه را تحقق ببخشد. در گام اول با تقدیم قهرمانی به السد هدف اول فاریا از دست رفت تا همه نگاه ها به عملکرد آسیایی او و شاگردانش دوخته شود.

 

1403666


با رسیدن به روز پنجم، الدحیل بعد از الهلال صدرنشین بالاتر از العین و استقلال توانسته گام های بلندی برای صعود بردارد اما امشب یکی از مهم ترین آزمون های مرد پرتغالی در دیگ جوشان آزادی مقابل استقلال خواهد بود. فاریا که در اولین تجربه آسیایی خود توانست جلوی تاکتیک های وینفرد شفر موفق بیرون بیاید در بازی امشب علیه رویایی فرهاد و استقلال خواهد بود چون خوب می داند برای قطعی کردن صعود به هر نحوی باید دست پر تهران را ترک کند.


روی فاریا در اولین و آخرین جلسه تمرینی خود در آزادی قبل از رویارویی با استقلال چنان غرق در تفکر بود که توجه همگان را به خود جلب می کرد، ذهنی مشغول برای عبور از سد دشواری به نام استقلال ایران بلکه با این اتفاق رویای بزرگ سران الدحیل را واقعیت ببخشد.

دیدگاه‌ها