کد خبر : 1609660 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 11:21 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی احساسی آرون رمزی با آرسنالی‌ها(عکس)

آرون رمزی، ستاره ولزی آرسنال که از فصل بعد با پیراهن یوونتوس به میدان خواهد رفت دیروز بعد از تساوی توپچی‌ها مقابل برایتون در مراسمی از سوی هواداران آرسنال بدرقه شد.

خداحافظی احساسی آرون رمزی با آرسنالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی، ستاره ولزی و محبوب آرسنالی‌ها بعد از 11 سال بازی برای توپچی‌ها در پایان فصل جاری در انتقالی آزاد به یوونتوس، قهرمان فوتبال ایتالیا منتقل خواهد شد. به همین مناسبت، دیروز بعد از تساوی آرسنال و برایتون در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها، امیریتس، باشگاه آرسنال برای خداحافظی از ستاره ولزی‌اش مراسمی رسمی ترتیب داده بود تا هواداران آرسنال بتوانند با ستاره محبوب‌شان خداحافظی کرده و او را بدرقه کنند.

 

1403730

 

درحالیکه همبازی‌های رمزی در زمین چمن امیریتس برای او گارد احترام تشکیل داده بودند، ستاره ولزی درحالیکه اشک در چشم‌هایش حلقه زده بود در نهایت نتوانست جلوی خودش را بگیرد و در حالیکه گریه می‌کرد از هم‌تیمی‌ها و هوادارانش تشکر کرد.

 

1403732

 

رمزی 28ساله در سال 2008 از کاردیف به آرسنال آمد. او در دوران 11ساله حضورش در آرسنال سه بار قهرمان جام حذفی شده و در دو فینال جامهای حذفی در سالهای 2014 و 2017 گلهای پیروزی‌بخش توپچی‌ها را به ثمر رسانده و نقش مهمی در این دو قهرمانی آرسنال داشته.

 

1403734

 

رمزی البته در دیدار مقابل برایتون در زمین حضور نداشت و این بازی آخرین بازی او با پیراهن آرسنال حساب نمی‌شد چرا که او ماه گذشته در جریان دیدار تیمش مقابل ناپولی در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مصدوم شده بود و به تشخیص پزشکان تا پایان فصل دیگر قادر به بازی کردن برای آرسنال نیست.

 

رمزی بعد از مراسم پراحساس خداحافظی‌اش از آرسنال گفت:" امروز برای من واقعاً پر از احساس بود. من 11 سال از زندگی‌ام را اینجا سپری کرده‌ام و در آرسنال چه در زمین و چه بیرون از زمین اتفاقات زیادی برایم افتاده. من در اینجا بزرگ شده‌ام و از اینکه به من فرصت داده شد تا این همه سال برای این باشگاه بزرگ بازی کنم واقعا سپاسگزارم".

 

دیدگاه‌ها