کد خبر : 1609700 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 13:32 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

باشرافت و همه توان دو بازی آخر را برگزار می‌کنیم

گودرزی: مقابل پرسپولیس و تراکتور جام می‌خواهیم!

وینگر پارس جنوبی جم می گوید تیمش با هدف برد مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس ظاهر می شود تا هواداران جمی را خوشحال کند.

گودرزی: مقابل پرسپولیس و تراکتور جام می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از بازیکنان باتجربه پارس جنوبی که در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و توانسته با دوندگی بالا در هر مسابقه نقش تاثیرگذاری را ایفا کند، شهرام گودرزی است. بازیکن تکنیکی و سرعتی که در فصل جاری به نوعی آچار فرانسه مهدی تارتار بوده و در هر پستی که او خواسته به میدان رفته است. گودرزی چه در فاز تهاجمی و چه در فاز تدافعی عملکرد خوبی از خود ارائه داده و حالا ابراز امیدواری می کند در دو مسابقه پایانی نیز بتواند برای تیمش مفید باشد.


گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست پارس جنوبی مقابل ذوب آهن عنوان کرد: در این مسابقه ما اصلا لایق شکست نبودیم. متاسفانه غفلت کردیم و دروازه مان برخلاف جریان بازی باز شد. ما موقعیت های زیادی در هر بازی به دست می آوریم که با بی دقتی آنها را از دست می دهیم و مقابل ذوب آهن هم این اتفاق تکرار شد. فکر می کنم بدشانس بودیم و انشاالله در دو بازی آینده جبران می کنیم.


وی درباره مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: دیگر صحبت کردن در این خصوص لوث شده است. همه می دانند ما در بین همه تیم های لیگ برتر کمترین دریافتی را داشتیم و فقط 35 درصد از مبالغ قراردادهایمان را گرفتیم. ما از مسئولان انتظار داریم از پارس جنوبی حمایت کنند. آقای رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه همه تلاشش را انجام می دهد اما متاسفانه او تنها است و به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد. واقعا حیف است پارس جنوبی با این همه سرمایه به این حال و روز دچار شود.


وینگر پارس جنوبی درباره تغییراتی که در پست بازی اش انجام می شود، تاکید کرد: من مشکلی با این موضوع ندارم. هرجا سرمربی تیم بخواهد بازی می کنم و سعی ام بر این است بهترین عملکرد را داشته باشم. برای من به عنوان بازیکن تفاوتی ندارد کجا بازی کنم، مهم این است که برای تیمم مثمرثمر باشم.


گودرزی با اشاره به شرایط تیمش قبل از دو مسابقه حساس با تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: با وجود اینکه مشکلات زیادی داریم، اما به خاطر شرافت مان و تیم هایی که با آنها بازی داریم، در این دو مسابقه با تمام توان به میدان می رویم. تراکتور برای کسب سهمیه تلاش می کند و پرسپولیس هم به دنبال قهرمانی است. در این شرایط وظیفه مان است که با شرف به میدان می رویم و هرچه داریم بگذاریم تا حق به حقدار برسد.


او ادامه داد: شک نکنید با هدف برد مقابل تراکتور و پرسپولیس بازی می کنیم و امیدوارم اتفاق عجیبی نیز رخ ندهد. در دو بازی پایانی طوری حاضر می شویم که انگار می توانیم با موفقیت در آنها جام قهرمانی بگیریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و هواداران پارس را نیز با کسب دو نتیجه خوب خوشحال کنیم.


گودرزی که سابقه بازی در تراکتورسازی را نیز دارد، درباره تقابلش با این تیم تاکید کرد: من خاطرات خوبی از حضور در تبریز و بازی در تراکتور و گسترش فولاد دارم. با این حال با انگیزه زیاد مقابل تراکتور حاضر می شوم و نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می دهم.

دیدگاه‌ها