کد خبر : 1609734 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 16:12 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از مهره با انگیزه یحیی؛

چوچو، فنری که در شهر قدس باز شد

یحیی گل‌محمدی در بازی با سایپا از قابلیت‌های بازیکن خارجی جدید پدیده رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که ضعف پدیده در زدن ضربات پایانی باعث شده بود تا فشار زیادی به خط هافبک این تیم برای نتیجه‌گیری بیاید، یحیی گل‌محمدی از بین ده‌ها فیلم مربوط به بازیکنان خارجی سرانجام اقدام به انتخاب بازیکنی کرد که در فاصله 7 هفته به پایان بازی ها به پدیده اضافه شد اما مستقیما به روی نیمکت رفت.

 

چوچو بازیکن تیم‌ملی نیکارگوآ با حضور در مشهد پس از یک بازی 6دقیقه‌ای برابر نفت مسجد سلیمان، با تاکتیک خاص یحیی این‌قدر تشنه بازی و درخشش در ترکیب پدیده شهر خودرو شد تا اینکه چراغ سبز گل‌محمدی در دقیقه63 حکم باز شدن ضامن فنری داشته باشد که به محض حضورش در زمین بهترین شوت بازی در چهارچوب را بزند.

 

ضربه سنگین و فنی چوچو از کنج 18قدم که اگر به نوک تکل مدافع سایپا نمی‌سایید شانس مسلم گلزنی پدیده در دومین دقیقه حضورش در میدان بود، راهی کرنر شد تا ثانیه‌هایی بعد یونس شاکری با پروازی بلند توپ ارسالی را وارد دروازه سایپا کند و تعویض‌های طلایی یحیی گل محمدی را بیش از پیش نمایان کند.

 

قدر مسلم حالا از یکی دیگر از داشته‌های سرعتی یحیی، رونمایی شده که حالا با نمایش خوب برابر سایپا، در دو بازی پایان فصل هم شانس بالایی برای بازی کردن و بروز تواناییش دارد.

 

چوچو در بازی پدیده و سایپا

 

دیدگاه‌ها