کد خبر : 1609737 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 16:33 | 123.8K بازدید | 0 دیدگاه

11 مرد برانکو برای امیددرمانی در تاشکند؛

ترکیب پرسپولیس مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ مهدی ترابی را از ترکیب خارج کرد تا سیامک نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود.

ترکیب پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس از ساعاتی بعد به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. این بازی خارج از خانه در حالی برگزار می شود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای زنده نگه داشتن امید به صعود و صدرنشینی به پیروزی نیاز مبرمی دارند. سرمربی سرخ ها که روز گذشته با خبر مصدومیت سیدجلال شوکه شد، امروز برای انتخاب ترکیب فقط شجاع خلیل زاده را در اختیار نداشت و به جز او با تمام نفرات تیمش را روانه زمین کرد.

 

علیرضا بیرانوند مثل تمام دیدارهای آسیایی قبلی در درون دروازه است. او این فصل تنها یک کلین شیت ثبت کرده و امیدوار است یک بار دیگر به دور از تهران، دروازه اش را بسته نگه دارد. در دفاع میانی، زوج محسن ربیع خواه و سیدجلال حسینی بار دیگر قرار می گیرند و باید دید آیا مثل بازی با سپاهان می توانند نمایش مطمئنی داشته باشند یا خیر؟

 

در دفاع راست مهدی شیری و در دفاع چپ محمد نادری حضور خواهند داشت. شیری در بین تمام بازیکنان پرسپولیس آمار بیشترین تعداد تکل را دارد و نادری هم در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشته است.

 

کمال کامیابی نیا هافبک شماره 11 پرسپولیس به تنهایی در پست هافبک دفاعی بازی می کند. او پس از گلزنی مقابل تراکتور حالا با انگیزه بسیار بالا در زمین حاضر می شود و باید دید آیا می تواند ماشاریپوف، چران و دیگر عناصر هجومی پاختاکور را کنترل کند یا نه. در سمت راست نوراللهی حضور خواهد داشت و در سمت چپ امید عالیشاه بازی می کند. سروش نیز هافبک وسط سرخ ها خواهد بود.

 

زوج خط حمله پرسپولیس در این بازی را احتمالا سیامک نعمتی و علی علیپور تشکیل می دهند اما این احتمال نیز وجود دارد که برانکو عالیشاه را در این پست به کار گیرد.

پرسپولیسی ها روی نیمکت نیز بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارند. از ماریو بودیمیر کروات گرفته تا شایان مصلح، مهدی شریفی، بشار رسن، مهدی ترابی، سعید کریمی و... همگی بازیکنان هستند که می توانند در نیمه دوم با نظر برانکو وارد زمین شوند.

 

 

ترکیب تیم پرسپولیس در مقابل پاختاکور:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محمد نادری، احمد نوراللهی، علی علیپور، سروش رفیعی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه.

 

ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور

دیدگاه‌ها