کد خبر : 1609745 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 16:55 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز ستاره یوونتوس به پاری سن ژرمن

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس به شایعات پیوستنش به قهرمان لوشامپیونه دامن زد.

چراغ سبز ستاره یوونتوس به پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعاتی مبنی بر احتمال فروش میرالم پیانیچ از سوی یوونتوس به پاری‌سن‌ژرمن شنیده می‌شود، این هافبک بوسنیایی هم احتمال انتقالش به پایتخت فرانسه را قوت بخشید.

 

 

1393699

 

 

پیانیچ که به عنوان میهمان در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود، در پاسخ به این سؤال که آیا او به رفتن به PSG فکر می‌کند چنین گفت:« پاری‌سن‌ژرمن جزو 8 تیم برتر اروپا است. آنها می‌خواهند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا، دستاورد بهتری داشته باشند و پاری‌‌سن‌ژرمن هم باشگاه بزرگی است که هر بازیکنی را مجذوب می‌کند. این باشگاه پروژه فوتبالی قابل قبولی دارد، از بازیکنان فوق‌العاده‌ای برخوردار است و انگیزه‌اش برای بردن لیگ قهرمانان اروپا بالاست. PSG‌ باشگاهی است که مردم در تمام دنیا برای آن احترام قائلند.»

پیانیچ ادامه داد:« در فوتبال هر چیزی ممکن است. من 8 سال در فوتبال ایتالیا بوده‌ام و الان هم در یک باشگاه بسیار بزرگ مانند یوونتوس هستم. در فوتبال شما نمی‌توانید هیچ چیزی را پیش‌بینی کنید. اگر همه طرفین به رخ دادن چنین اتفاقی تمایل داشته باشند، ما می‌توانیم درباره یک جابجایی صحبت کنیم اما من الان به این موضوع فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که الان ذهن مرا درگیر کرده است به پایان رساندن فصل و تلاش برای بردن لیگ قهرمانان در چند سال آینده است.»

دیدگاه‌ها