کد خبر : 1609812 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 21:11 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

پنج بازی بدون برد؛

تکرار روزهای تیره برانکو پس از 4 سال

تیم فوتبال پرسپولیس پس از نزدیک به چهار سال، دوباره یک بازه متشکل از 5 بازی بدون برد را سپری می‌کند.

 تکرار روزهای تیره برانکو پس از 4 سال

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر تاشکند با نتیجه یک بر صفر به پاختاکور ازبکستان باخت. این باخت برای سرخپوشان به منزله از دست رفتن شانس صعود از گروه و وداعی زودهنگام با مسابقات آسیایی بود.

 

اما شکست در تاشکند پرسپولیس را در وضعیتی قرار داد که در سال های اخیر سابقه نداشته است. بعد از برد مقابل سایپا، پرسپولیسی ها در سه دیدار از لیگ، سه تساوی پیاپی کسب کرده اند و در دو بازی آسیایی نیز متحمل 2 شکست شده اند و به این ترتیب در هیچ کدام از 5 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند.

 

چنین آماری سرخپوشان را به حدود 4 سال پیش برمی گرداند؛ زمانی که برانکو  نخستین ماه های حضورش در پرسپولیس را تجربه می کرد. تیم او در آخرین بازی فصل 93-94 با سه گل مغلوب الهلال شد و از آسیا کنار رفت. سپس در آغاز فصل 94-95، پرسپولیس با برانکو روزهای بسیار سختی را سپری کرد. تساوی با پدیده، باخت به اس خوزستان، باخت به سپاهان و تساوی با ذوب آهن نتایج 4 هفته ابتدایی فصل برای پرسپولیس بود و اینطور شد که آمار 5 بازی متوالی بدون برد برای این تیم ثبت شد.

 

آن زمان، دوران نبردن های پرسپولیس با ساختن یک تیم قدرتمند و صعودی چشمگیر در همه جهات، به فراموشی سپرده شد و برانکو به مربی رویایی همه طرفداران پرسپولیس بدل شد. حالا باید دید این بار سرمربی کروات چگونه تیم خود را از این شرایط نامناسب بیرون می آورد.

 

دیدگاه‌ها