کد خبر : 1609844 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 22:45 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

دستگیری دو لیدر پس از شعار علیه مدیران استقلال

استقلال هم ساعتی پس از حذف پرسپولیس ، از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

دستگیری دو لیدر پس از شعار علیه مدیران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها برای اینکه همچنان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بمانند، باید در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل به برتری می رسیدند تا روز آخر با پیروزی برابر العین چشم به نتیجه دیدار دو تیم الهلال و الدحیل در امارات داشته باشند ولی شاگردان مجیدی که گل اول بازی را زده بودند، هنوز شادی شان خاتمه نیافته بود که گل تساوی را خوردند.


استقلال در لیگ شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد و در جام حذفی هم از دور رقابت ها کنار رفته است. کنار رفتن آبی پوشان از لیگ قهرمانان حالا فقط کسب سهمیه آسیایی فصل آینده را پیش روی آبی ها قرار داده که اصلا نمی تواند شرایطی خوب برای هواداران این تیم باشد.


هواداران استقلال که طی فصول اخیر بارها به عملکرد وزارت ورزش و همینطور مدیران باشگاه خودشان اعتراض داشتند، پس از تساوی مقابل الدحیل بار دیگر به انتقاد از سیاست های حاکم بر باشگاه پرداختند و این کار را با سردادن شعار علیه فتحی مدیرعامل و خطیر معاون باشگاه انجام دادند. البته که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که همواره یکی از افراد مورد اعتراض هواداران استقلال بوده هم از گزند شعارهای هواداران آبی در امان نماند.


ادامه شعارهای هواداران استقلال سبب شد تا نیروهای امنیتی برای کنترل شرایط و خالی کردن هر چه سریعتر ورزشگاه، دو لیدر حاضر در سکوها را دستگیر کنند.

 

دیدگاه‌ها