کد خبر : 1609848 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 22:57 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادمیلسون؛ تیغ برنده بلژیکی در آزادی

ستاره دو ملیتی اما بلژیکی الدحیلی ها به عنوان تیغ برنده در آزادی رشته امید به صعود استقلال را برید تا شبی تلخ برای آبی ها رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، یک دقیقه بعد از گل استقلال و بازگشت امید برای خلق معجزه، ستاره ای برزیلی الاصل اما بلژیکی، تمامی امیدهای میزبان را برباد داد تا سکوتی عجیب بر ورزشگاه آزادی حکمفرما شود.ادمیلسون جونیور در دقیقه ای که هنوز مدافعان استقلال در باد شادی گل سرنوشت ساز بودند از غفلت آنها نهایت بهره را برد تا کار آبی ها به پایان برسد.


ادمیلسون در شرایطی به فرشته نجات الدحیل در آزادی تبدیل شد که اشتباه محرز مدافعان استقلال در پوشش مهاجمان حریف کاملا مشهود بود و تلاش های سیدحسین حسینی نیز برای دفع این موقعیت به جایی نرسید تا ستاره بلژیکی با ضربه ای تمام کننده تور دروازه آبی ها را به لرزه در بیاورد.


با گلی که ادمیلسون وارد دروازه استقلال کرد حکم حذف این تیم صادر شد تا تیغ برنده بلژیکی الدحیل تمام رویاها را از بین ببرد. چه بسا  اگر مدافعان استقلال کمی باهوش تر عمل می کردند این بازیکن دونده و سختکوش با تجربه بازی در ژوپیرلیگ این گونه نمی توانست هنرمندی خود را به رخ بکشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها