کد خبر : 1609956 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 13:05 | 81K بازدید | 0 دیدگاه

سه خروجی اول زیدان مشخص شدند (عکس)

مارکا می‌گوید زین‌الدین زیدان این روزها به صورت جداگانه با بازیکنان رئال صحبت می‌کند تا به آنها بگوید فصل آینده در رئال مادرید خواهند ماند یا این تیم را ترک خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید این روزها بازیکنانش را تک به تک دعوت کرده و به صورت جداگانه به آنها می‌گوید که آیا در برنامه‌های فصل بعد او جایی دارند یا رئال را ترک خواهند کرد. مارکا مدعی شد زیدان تا کنون با گرت بیل، مارکوس یورنته و دنی سبایوس در این باره گفتگو کرده است.

 

1404060

 

بر اساس گزارش مارکا به این سه بازیکن گفته شده که مورد نیاز باشگاه نیستند و باید انتظار این را داشته باشند که در فصل تابستان رئال را ترک کنند. بیل که از زمان روی کار آمدن زیدان به عنوان سرمربی رئال با او تماس‌ چندانی نداشته اولین کسی بوده که این خبر را از زیدان دریافت کرده که در فصل آینده رئال به او نیازی نخواهد داشت.

 

بیل در بازی رئال با ویارئال نیمکت‌نشین بود و به نظر می‌رسد رابطه او با زیدان خراب‌تر از آن است که بتواند ترمیم شود. به ادعای مارکا، یورنته و سبایوس هم دیگر بازیکنانی هستند که زودتر از بقیه خبر جدایی قریب‌الوقوع خود را از زیدان دریافت کرده‌اند. یورنته و سبایوس امسال عملکرد خوبی برای رئال نداشته‌اند. از زمان بازگشت زیدان این دو نفر به ندرت در ترکیب رئال قرار گرفته‌اند و حالا در لیست خروجی باشگاه قرار داده شده‌اند.

 

1404061

 

مارکا می‌گوید مارسلو دیگر بازیکنی بوده که به دفتر سرمربی رئال دعوت شده ولی بر خلاف سه نفر پیشین، همه شواهد نشان می‌دهد که زیدان او را احضار کرده بوده تا به ستاره خط دفاعی تیمش بگوید که فصل آینده هم با پیراهن سفیدرنگ رئال مادرید بازی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها