کد خبر : 1609985 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 15:36 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال؛ ۹۰ دقیقه تلاش نافرجام برای کلین‌شیت

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس نمایش قابل قبولی در مقابل پاختاکور داشت.

به گزارش ورزش سه، در غیاب شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی کار سختی در مقابل پاختاکور داشت. البته زوج دیروز او یعنی محسن ربیع خواه تمام تلاش خود را کرد تا بی نقص عمل کند و تا حدی نیز موفق بود اما به هر حال خلأ حضور شجاع خلیل زاده در بسیاری از دقایق حسابی به چشم آمد.

 

با این حال سیدجلال حسینی ۹۰ دقیقه تلاش کرد تا به عنوان کاپیتان و رهبر سرخ ها، خط دفاعی را مدیریت کند و اجازه گلزنی را به پاختاکوری ها ندهد. نکته جالب این است که از دو تکل سیدجلال هر دو موفقیت آمیز بودند. او همچنین با دو قطع توپ مانع از شکل گیری حملات پاختاکوری ها شد‌.

 

نمایش جذاب سیدجلال با دوئل های هوایی نیز همراه بودند‌. بازیکنان پاختاکور تلاش می‌کردند تا با فیزیک مناسب خود حسینی را در آسمان خنثی کنند اما مدافع نه چندان بلند قد پرسپولیسی‌ها، با پرش های فوق العاده و سماجتش اجازه نمی‌داد تا بازیکنان تیم میزبان به راحتی توپ را در اختیار گیرند.

 

با این حال در آخرین دقایق مسابقه سیدجلال در یک صحنه دریبل خورد و همچنین چند دقیقه بعد توپ با پای او برخورد کرد و وارد دروازه شد ولی این دو اشتباه نیز چیزی از عملکرد فوق العاده او کم نمی‌کند. چه بسا اگر سیدجلال و عملکرد خوبش در دفاع نبود، پرسپولیس در مقابل پاختاکور شکست بدتری را هم تجربه می‌کرد.

 

1404107

 

1404108

 

 

دیدگاه‌ها