کد خبر : 1610006 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 17:34 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان:

فرصت‌سوزی و مشکلات مالی عامل حذف پرسپولیس بود

پیشکسوت پرسپولیس فرصت‌سوزی بازیکنان را عامل اصلی ناکامی آنها در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد.

فرصت‌سوزی و مشکلات مالی عامل حذف پرسپولیس بود

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان مدعی است پرسپولیس در فصلی که با کمبود بازیکنان مواجه بود، توانست با سود بردن از فاکتور انگیزه به موفقیت دست یابد و اکنون کار مدیران باشگاه برای برطرف کردن مشکلات تیم، طی دو جامی که پیش رو دارند اساسی و مهم است.


وی درباره شکست و حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکل پرسپولیس در این بازی همان مشکلی است که در چند وقت اخیر گریبان این تیم را گرفته و آن هم مشکل در باز کردن دروازه و رسیدن به گل است. ما در خط حمله مهره تاثیرگذار و تمام کننده کم داریم و برای همین نمی‌شود همه فشار در طول یک فصل روی یک بازیکن باشد و خسته می‌شود. وقتی هم تیم همه کار می‌کند و خوب بازی می‌کند ولی گل نمی‌زند از لحاظ روحی روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و طبق قانون نانوشته فوتبال وقتی گل نزنی می‌خوری.


وی درباره عملکرد بهتر تیم در فصل گذشته علیرغم کمبود بازیکن گفت: آن تیم در مسائل انگیزشی جلوتر از تیم حال حاضر بود و ضمن اینکه در فاز هجومی مهره خوبی مثل منشا داشتیم که می‌توانست به علیپور کمک کند و باری از روی دوش خط حمله بردارد ولی بودیمیر تا کنون نتوانسته چنین نقشی ایفا کند.


درخشان مدعی است باشگاه باید هر چه زودتر مشکلات مالی تیم را برطرف می‌کرد و در این زمینه گفت: همیشه در فوتبال مسائل مالی در انگیزه افراد تاثیر می‌گذارد. چه بازیکن باشد چه مربی و من خودم هم این شرایط را تجربه کردم وقتی چند ماه پولت را نگیری انگیزه‌‌ات چه بخواهی چه نخواهی کم می‌شود و دست و دلت به کار نمی‌رود. کاش زودتر این مسائل برطرف می‌شد و فکری به حال این موضوع می‌شد. به نظر من هم برانکو انگیزه سابق را ندارد.


وی ادامه داد: بعد از حذف از لیگ قهرمانان اگر خدای ناکرده لیگ را از دست بدهیم اتفاق خیلی بدی است. به نظرم باید تیم از لحاظ روحی ریکاوری شود و بازیکنان انگیزه خودشان را دوباره پیدا کنند و با فراموشی حذف از لیگ قهرمانان هر 2 بازی باقی مانده را ببرند و حداقل قهرمانی در لیگ ناراحتی هواداران را بابت لیگ قهرمانان تا حد زیادی از بین ببرد.


درخشان درباره حذف استقلال گفت: استقلال هم درگیر مسائلی بود که به این تیم ضربه زد و در این مقطع این مسائل و درگیری‌های داخلی می‌تواند تا حد زیادی به تیم ضربه بزند. آنها هم بازی خوبی انجام دادند ولی شانس زیادی برای ادامه کار نداشتند و متاسفانه یک نماینده دیگر ما هم حذف شد. به نظرم مجیدی پتانسیل خوبی دارد و سرمایه فوتبال ماست امیدوارم از او حمایت شود و به او کمک کنند. می‌تواند مربی بزرگی شود.


سرمربی سابق پرسپولیس و پیشکسوت این باشگاه درباره عملکرد ذوب آهن نیز گفت: شاگردان علیرضا منصوریان از ابتدا نتایج خوبی در آسیا گرفتند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امروز به امید خدا صعودشان را قطعی می‌کنند.

دیدگاه‌ها