کد خبر : 1610010 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 17:46 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

به پیراهن نساجی تعصب دارم

آبشک: شهرم رشت است اما سپیدرود را می‌بریم!

هافبک تیم نساجی می‌گوید که انگیزه بالایی برای تقابل با سپیدرود دارند و هدفی جز کسب برد در این دیدار نخواهند داشت.

آبشک: شهرم رشت است اما سپیدرود را می‌بریم!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر در رشت برگزار می‌شود. جایی که سپیدرود میزبان نساجی است تا با شکست آن‌ها در دربی شمال کشور شانس خود برای بقا در لیگ برتر را افزایش دهد و چشم به آینده بدوزد.   اما یکی از بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد، محمد آبشک است. هافبک حال حاضر نساجی که فوتبال خود را از تیم شهرش یعنی سپیدرود آغاز کرده است. از او در مورد این بازی حساس پرسیدیم و گفت: بازی سپیدرود و نفت مسجدسلیمان را دیدم. هر دو تیم خوب بودند و می‌توانستند برنده باشند اما نتیجه مساوی حاکم میدان شد تا حساسیت دربی شمال بالاتر برود. سپیدرود تیم شهر من است و فوتبال را از آنجا  شروع کردم اما در حال حاضر عضو نساجی هستم و تعهد بالایی به پیراهن این تیم دارم. 

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان با تمام وجود خود در این میدان حاضر می‌شویم تا حق به حقدار برسد. ما باید در زمین تلاش خود را انجام دهیم تا هر تیمی که توان بیشتری دارد برنده این مسابقه سخت باشد. تمامی بازیکنان نساجی به پیراهن و تماشاگران غیرت دارند و مطمئن باشید بر خلاف سخنان مطرح شده ما با مردانگی مقابل سپیدرود حاضر می‌شویم تا همه چیز فوتبالی مشخص شود.  

 

نساجی در حال حاضر با 30 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و حضورش در لیگ نوزدهم قطعی شده است. آبشک در مورد شرایط این تیم و خودش نیز گفت: متاسفانه علی‌رغم نمایش خوبی که داشتیم برابر صنعت نفت باختیم. معتقدم تیم ما با توجه به اینکه اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و هم‌چنین اشتباهات زیاد داوری علیه تیم وجود داشت، نتایج خوبی به دست آورد. در نیم فصل اول با آقای نکونام ثبات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیم فصل دوم هم آقای جلالی آمدند و با توجه به همه مشکلاتی که وجود داشت خوشبختانه تیم را در میانه جدول نگه داشتند. حالا هم با توجه به قراردادی که با باشگاه داریم در دو بازی آخر با تمام توان حاضر می‌شویم تا لیگ را با یک خاطره خوش به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها