کد خبر : 1610080 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 22:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو لوریس: تاتنهام هنوز زنده است

هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام، هدف اصلی تیمش را فتح لیگ قهرمانان توصیف کرد.

هوگو لوریس: تاتنهام هنوز زنده است


به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی رفت در خانه خود با یک گل مغلوب آژاکس شد تا شانس های این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان کاهش یابد، اما هوگو لوریس معتقد است آنها باید در دیدار برگشت با تمام وجود  حاضر شده و به فکر صعود به فینال باشند.

 

هوگو لوریس گفت: "آژاکس یک مزیت کوچک نسبت به ما دارد و تنها راه رفتن تاتنهام به فینال این است که فردا در خانه حریف برنده شویم و ما همانند همیشه خود را برای این هدف آماده خواهیم کرد. باید سعی کنیم از اتفاقات بازی رفت یاد بگیریم زیرا اتفاقات مطابق انتظارات ما پیش نرفت، فردا فرصتی دیگر برای رقابت کردن برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است.

 

1389581

 

لیگ قهرمانان برای همه باشگاه ها بسیار مشکل است و من بسیار خوشحالم که بخشی از تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستم زیرا این هدف اصلی باشگاه بوده است.

 

باید با تمام وجود خود در بازی فردا شب حاضر شده و تمام توانمان را بگذاریم، ما فقط در مورد بازی فردا فکر می کنیم و باید بهترین خود را ارائه دهیم زیرا ما هنوز در این رقابت ها زنده هستیم و شانس داریم. مهم ترین موضوع در جهان فوتبال فتح عناوین است و ما تلاش می کنیم در این فصل قهرمان اروپا شویم."

دیدگاه‌ها