کد خبر : 1610092 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 00:21 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه با پا، این بار با سر؛ 

مدل جدید گلسازی حسینی برای ذوب

محمدرضا حسینی موفق شد در میانه های نیمه اول با ضربه دقیق خود موجبات اولین گل ذوب‌آهن را فراهم کند. اما این بار او نه به مانند همیشه که با یک ضربه سر نیک نفس را در موقعیت گلزنی قرار داد.

مدل جدید گلسازی حسینی برای ذوب 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه در پلان هجومی تیم ذوب آهن ارسال های در حرکت توسط محمد حسینی انجام می شود او در دیدار امشب بارها و بارها وظیفه خود را به انجام رساند و با ارسال های خطرناک خود تیم تهاجمی ذوبی ها را در موقعیت گلزنی قرار داد. 


موقعیت های ایجاد شده و ارسالی توسط حسینی به هر دلیلی تبدیل به گل نشد تا در نهایت او موفق شود به گونه ای دیگر به هدف خود برسد. هدفی که این بار نه به وسیله سانترهای دقیق وی که این بار با ضربه سر به دست آمد. او در میانه های نیمه اول با یک سر زیبا شرایط را برای گلزنی زبیر نیک نفس مهیا کرد این بازیکن نیز در موقعیتی ایده آل گل تیمش را به ثمر رساند. 


این گل از دسته دوم ارسال های تیم ذوب‌آهن به دست آمد. این ارسال ها از روی نقطه کرنر و توسط ماریون، هافبک برزیلی تیم ذوب آهن انجام شد تا اینکه در نهایت یکی از آنها با ضربه سر حسینی و موقعیت سنجی عالی نیک نفس برای ایرانی ها گل به همراه داشت. گلی که می توانیم بگوییم این بار متفاوت تر از همیشه توسط هافبک تکنیکی ذوبی ها مهیا شد.

دیدگاه‌ها