کد خبر : 1610215 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 14:50 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

شقیری: در عمرم چنین چیزی ندیده بودم

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول پس از برد تاریخی برابر بارسا و از شدت هیجان، به سختی صحبت می کرد.

شقیری: در عمرم چنین چیزی ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان با سه گل به بارسا باخته بود، شب گذشته دست به یک شاهکار زد و با وجود غیبت محمد صلاح و بابی فیرمینو توانست 4 گل به بارسا بزند و فینالیست شود. دو گل از واینالدوم و اوریگی، سند صعود لیورپول به بازی نهایی را امضا کردند.

دیووک اوریگی و ژردان شقیری، نقش مهمی در این پیروزی داشتند. این دو، جانشین فیرمینو و صلاح شده بودند و هر دو نیز عالی کار کردند. شقیری پاس گل سوم لیورپول را به واینالدوم داد و اوریگی هم دو گل به ثمر رساند.

 

 

1404403

 

 

ژردان شقیری در پایان بازی گفت:« مشکل است در مورد اتفاقات امشب توضیح بدهم. هرگز در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. نمایش ما و حمایت هواداران باورنکردنی بود. آنها ما را به سمت معجزه هل دادند. اتفاق امشب یک دستاورد بزرگ بود و شبی جادویی در آنفیلد رقم خورد.»

 

شقیری ادامه داد:« واقعا همه چیز دیوانه وار بود؛ دیوانه وار. موفقیتی که امشب به دست آوردیم، باورنکردنی است و مشکل بتوان توضیحش داد؛ چون هنوز پر از آدرنالین هستیم و تحت تاثیر این بازی بزرگ.

باید بگویم که به این تیم و هواداران افتخار می کنم. تمام سال با ما بودند و واقعا حمایت کننده هایی ویژه برای ما هستند. امشب دیدم که مردم گریه می کردند و این به من حس عجیبی می دهد. واقعا نمی دانم چه بگویم. همه چیز باورنکردنی بود. ما واقعا تیم خوبی هستیم و نه تنها داخل زمین که در بیرون زمین نیز صمیمیت خاصی بین بازیکنان وجود دارد. به این تیم باید افتخار کرد.»

 

 

1404327

 

دیدگاه‌ها