کد خبر : 1675761 | 10 فروردين 1399 ساعت 15:30 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول، ژردان شقیری را در لیست فروش گذاشت

لیورپول برای فروش ژردان شقیری ستاره سوئیسی به مبلغ 30 میلیون یورو آماده است و از سویا به عنوان گزینه اصلی خرید او نام برده شده است.

لیورپول، ژردان شقیری را در لیست فروش گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه لیورپول با فروش ژردان شقیری، وینگر سوئیسی خود موافقت کرده و باشگاه اسپانیایی سویا به عنوان گزینه اصلی خواهان خرید او اعلام شده است.

 

1487994

 

شقیری 28ساله وینگر سوئیسی لیورپول در فصل جاری با بی‌مهری یورگن کلوپ مواجه بوده و کمتر به میدان فرستاده شده است. کل دقایق حضور شقیری در میادین با پیراهن لیورپول در فصل جاری 256 دقیقه بوده است. البته شقیری در این مدت با مصدومیت هم روبرو بوده و تا پیش از تعلیق فصل جاری تنها در دو بازی به عنوان بازیکن فیکس به خدمت گرفته شده است.

 

به گزارش دیلی‌میل، لیورپول به شقیری چراغ سبز نشان داده و به او گفته می‌تواند تا فصل تابستان به دنبال یک باشگاه جدید بگردد. لیورپول در ماه ژانویه امسال تقاضاهای واگذاری قرضی شقیری را رد کرده و قیمت او را 30 میلیون یورو اعلام کرده بود. لیورپولی‌ها در تابستان 2018 او را با پرداخت 15 میلیون یورو از استوک‌سیتی خریده بودند.

 

1487993

 

بر اساس این گزارش، سویا در حال حاضر مهمترین گزینه به خدمت گرفتن شقیری است و به محض اینکه رقابت های فوتبال که درحال حاضر به دلیل بحران کرونا تعطیل شده، از سر گرفته شود پیشنهاد خود را به لیورپول و شقیری عرضه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها