کد خبر : 1610231 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 16:01 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیام آذری به هیات مدیره برای تعیین تکلیف

ذوب آهن می تواند ورزشگاه بازی بعدی را تغییر دهد

پس از اتفاقاتی که در پایان بازی تیم های ذوب آهن و الزورا به وجود آمد سعید آذری با نامه ای به هیات مدیره باشگاه خواهان تعیین تکلیف باشگاه برای النصر عربستان شد.

ذوب آهن می تواند ورزشگاه بازی بعدی را تغییر دهد


به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته دو تیم ایرانی و عراقی آنقدر حاشیه های عجیب و غریب داشت که حالا مدیران ذوب برای تغییر میزبانی در بازی برگشت برابر النصر عربستان به فکر بیفتند.


در این باره باید گفت سعید آذری که به عنوان مدیرعامل باشگاه با اعضای تیم راهی کربلا شده بود صبح امروز نامه ای برای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن تنظیم کرد و فرستاد که در آن اشاره شده بود با توجه به معرفی ورزشگاه کربلا برای دیدار برابر نماینده عربستانی، اگر نیمی از اتفاقاتی که شب گذشته افتاد در آن دیدار بیفتد قطعا امنیت تیم مهمان یعنی النصر عربستان را زیر سوال می برد و این می تواند برای نماینده ایران به شدت گران تمام شود.


او در نامه خود آورد که هیات مدیره به بررسی اوضاع بپردازد چرا که در صورت عدم وجود امنیت کافی، نماینده ایران می تواند زمین برگزاری دیداربرابر النصر را تغییر دهد. هیات مدیره باشگاه ذوب آهن هم که امروز  جلسه ای برگزار کرد تصمیم نهایی در این باره را به جلسه هفته آینده موکول کردند.

دیدگاه‌ها