کد خبر : 1610493 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کپا: منتظر دربی لندن در فینال اروپا هستیم

کپا آریزابالاگا که دیشب دو پنالتی فرانکفورت را دفع کرد تا نقش مهمی در صعود چلسی به فینال لیگ اروپا داشته باشد می‌گوید خوشحال است که توانسته با دفع این دو پنالتی به چلسی کمک کند.

کپا: منتظر دربی لندن در فینال اروپا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا دیشب در دیدار چلسی و آینتراخت فرانکفورت بدون شک قهرمان اصلی آبی‌های لندن بود. وقتی بازی دیشب در استمفوردبریج با تساوی 1-1 به پایان رسید تا دو تیم در مجموع به تساوی 2-2 دست یابند، تعیین تکلیف فینالیست به ضربات پنالتی کشید. کپا که در فینال جام اتحادیه بعد از درگیری‌ای که با سرمربی تیمش ساری به دلیل اطاعت نکردن از دستور او برای تعویض شدن داشت از فرصت پنالتی‌های بازی دیشب استفاده کرد تا همه آن جنجال‌های گذشته را به فراموشی بسپارد.

 

1404826

 

ماجرای عجیب و غریب کپا و ساری در فینال جام اتحادیه تا پیش از بازی دیشب باعث شده بود رابطه این دو با وجود ادعای هر دو نفر مبنی بر اینکه آن ماجرا تمام شده و به تاریخ پیوسته، چندان گرم نشود. اما کپا دیشب با مهار دو پنالتی، تیمش را به فینال لیگ اروپا رساند تا به قهرمانی چلسی تبدیل شود.

 

کپا بعد از بازی گفت:" پنالتی‌ها به هر حال شانسی است. ما در آن فینال باختیم و امروز برنده شدیم. فوتبال همین است. فضای استادیوم خیلی عالی بود. ما مقابل یک تیم سخت و قوی بازی می‌کردیم و از اینکه پیروز شدیم خیلی خوشحالیم".

 

دروازه‌بان چلسی در ادامه گفت:" ماجرای ومبلی دیگر به تاریخ پیوسته. من از آن ماجرا درس گرفتم و از همه عذرخواهی کردم. امروز بازی دیگری بود و ما خوشحالیم که توانستیم در آن پیروز شویم و به فینال باکو راه پیدا کنیم".

 

کپا در ادامه اضافه کرد:" ما در نیمه‌نهایی جام اتحادیه، تاتنهام را در ضربات پنالتی بردیم و امروز هم اینجا پیروز شدیم و به فینال راه پیدا کردیم. در فینال لیگ اروپا شاهد یک فینال عالی خواهید بود، دربی لندن در فینال اروپا".

 

دیدگاه‌ها