کد خبر : 1610522 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 12:41 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط خوب باشد، سال بعد هم در ماشین‌سازی می‌مانم

اهل‌شاخه: مقابل پرسپولیس برای حیثیت‌مان می‌جنگیم

مدافع ماشین سازی می‌گوید تیمش بدون توجه به حواشی برای موفقیت مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود.

اهل‌شاخه: مقابل پرسپولیس برای حیثیت‌مان می‌جنگیم

محمد اهل شاخه در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: در این هفته تمرینات شاداب و بانشاطی را پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم. در بازیهای قبلی دچار بدشانسی شدیم و البته نتوانستیم از موقعیت های گلزنی مان استفاده کنیم اما هدفمان این است که در دو بازی آینده شش امتیاز بگیریم تا در پایان فصل ماشین سازی را در جایگاه مناسبی ببینیم.


وی ادامه داد: کاری به حواشی نداریم و برای دفاع از اعتبار و حیثیت تیم خودمان به میدان می رویم، جایگاه ماشین‌سازی اینجای جدول نیست و در این چند هفته بدشانسی های متعدد در امر گلزنی باعث شد که در این جایگاه باشیم. بهرحال پرسپولیس برای برد به میدان می آید اما ما هم مقابل تیمهای بالای جدولی همیشه خوب بازی کرده ایم و نشان دادیم که تیم شایسته ای هستیم.


مدافع ماشین سازی که یک گل سه امتیازی مقابل استقلال خوزستان را برای تیمش به ثمر رسانده بود گفت : وقتی که در فولاد بازی می کردم هم به تیمهای مختلف گل زده ام، این فصل هم یکبار موفق شدم گل سه امتیازی برای ماشین سازی بزنم. در چند بازی قبلی هم روی ضربات کرنر و ایستگاهی موقعیت گلزنی داشتم که با بدشانسی ضرباتم گل نشد. اما دوست دارم در دو بازی آینده حداقل یک گل بزنم و تمام تلاشم را مقابل پرسپولیس و پدیده خواهم کرد تا فصل را با گلزنی تمام کنم.


اهل شاخه که ابتدای فصل در تراکتورسازی توپ می زد و سپس به ماشین سازی پیوست در مورد تجربه بازی در تیمهای تبریزی نیز گفت: جو فوتبال تبریز و آذربایجان را دوست دارم، چه وقتی که در تراکتور توپ می زدم و چه حالا که در ماشین سازی بازی می کنم. در مجموع تجربه بازی در تیمهای تبریزی برایم شیرین و خاطره انگیز بوده و شاید دلیلش این باشد که مردم اینجا فوتبالی هستند و با فوتبال زندگی می کنند.


این مدافع خوزستانی در مورد شرایط فصل بعدش نیز اشاره کرد : تا پایان فصل با ماشین سازی قرارداد دارم و این دو بازی را هم با جان و دل برای این تیم بازی خواهم کرد.  در مورد فصل بعد هم هنوز فکر خاصی نکرده ام و باید فصل تمام شود تا ببینیم چه شرایطی پیش می آید. بهرحال بعد از استراحت پایان فصل به پیشنهادات فکر خواهم کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشم.


اهل شاخه در مورد احتمال تمدید قرارداد با ماشین سازی نیز گفت : ماشین سازی تیم خوبی است و خیلی ها دوست دارند در این تیم بازی کنند، اگر شرایط خوب باشد شاید فصل بعد هم در خدمت ماشین سازی باشم.

دیدگاه‌ها