کد خبر : 1610642 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 19:54 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره بد مدافع گلزن سپیدرود از نساجی مازندران

سپیدرود در شرایطی چشم به امتیاز دیدار خانگی برابر نساجی دوخته که در بازی رفت شانس زیادی برای پیروزی برابر شاگردان نکونام داشت.

خاطره بد مدافع گلزن سپیدرود از نساجی مازندران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نادر دست نشان فردا برابر نساجی مازندران امیدوار به پیروزی هستند تا شانس خود برای بقا در لیگ برتر را به هفته پایانی بکشانند. در این دیدار نادر دست نشان به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.


دو تیم در نیم فصل و در بازی رفت در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که روی نیمکت آنها جواد نکونام و علی کریمی حاضر بودند و اکنون با جایگزینی مجید جلالی و دست نشان با شرایط تاکتیکی متفاوتی مقابل یکدیگر حاضر خواهند شد. در بازی رفت میلاد شیخ سلیمانی، مدافع سپیدرود موفق شده بود با گل خود در دقیقه 68 تیمش را پیش بیندازد اما این بازیکن این خاطره شیرین را با اخراج دقایق آخرش به تلخی پایان رساند.


این مدافع جوان در شرایطی که تیمش تحت فشار حملات نساجی مازندران قرار داشت یک خطای تاکتیکی انجام داد و از علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد اما اعتراضات همراه با فحاشی او که با دخالت هم‌تیمی‌هایش نیز به سمت آرامش پیش نمی‌رفت با کارت زرد دوم همراه شد تا از زمین اخراج شود.


شیخ سلیمانی طی هفته‌های اخیر نمایش خوبی از خود به جا گذاشته و در بازی فردا نیز یکی از امیدهای این تیم برای کسب نتیجه لازم برابر حمله‌وران نساجی مازندران محسوب می‌شود و باید دید قادر به حفظ دروازه تیمش به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایش در این جدال حساس خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها