کد خبر : 1610915 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:16 | 882 بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: بایرن مطمئنا قهرمان خواهد شد

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، پس از تساوی 0-0 مقابل لایپزیش، تاکید کرد که تیمش می تواند قهرمان این فصل بوندس لیگا شود.

کوواچ: بایرن مطمئنا قهرمان خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها می توانستند با پیروزی در دیدار امشب، قهرمانی شان در رقابت های این فصل قطعی کنند اما در نهایت متوقف شدند و با توجه به پیروزی 3-2 بروسیا دورتموند مقابل فورتونا دوسلدورف، اختلاف دو تیم به دو امتیاز کاهش پیدا کرد تا سرنوشت قهرمانی برای اولین بار از سال 2009 به روز آخر کشیده شود.

بایرنی ها در هفته آخر یک دیدار دشوار مقابل آینتراخت فرانکفورت خواهند داشت اما کوواچ مطمئن است که تیمش می تواند به قهرمانی برسد.

او به خبرنگاران گفت:" ما در خانه بازی خواهیم کرد و قهرمانی مان را قطعی می کنیم. این یک فینال برای قهرمانی خواهد بود؛ خیلی وقت است که هواداران ما در مونیخ، قهرمانی را در خانه جشن نگرفته اند؛ برای بیش از یک دهه. بنابراین من مطمئنم که هواداران ما جو فوق العاده ای ایجاد خواهند کرد و شور و اشتیاق ما برای پیروزی را افزایش خواهند داد."

 

1405188

 

مربی کروات بایرن همچنین در مورد دیدار مقابل لاپیزیش گفت:" از تیم باید تعریف کنم. ما از دقیقه 20، واقعا خوب کار کردیم.

ما آشکارا برتر بودیم و کاملا بازی را در اختیار داشتیم و اجازه کار به آنها ندادیم. ما نقاط قوت آنها را خنثی کردیم و موقعیت به وجود آوردیم. متاسفانه ما نتوانستیم از فرصت مان استفاده کنیم اما این شانس را داریم که هفته آینده جام را ببریم."

کوواچ همچنین در مورد گل لئون گورتسکا که توسط داور آفساید اعلام شد، گفت:" من موافق VAR هستم. علی رغم این، خیلی موقعیت نزدیکی بود اما تصمیم داور درست بود."

دیدگاه‌ها