کد خبر : 1610942 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:50 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیام مدیرعامل درباره ادامه حضور من کاملا واضح است

صادقی: فصل آینده هم من سرمربی تیم هستم

ابراهیم صادقی می گوید پیام مدیرعامل باشگاه سایپا درباره ادامه همکاری با وی به وضوح مشخص است و او فصل آینده نیز سرمربی تیم وی خواهد بود.

صادقی: فصل آینده هم من سرمربی تیم هستم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سایپایی ها پس از پایان دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: در ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم و برای همه آنها از خداوند متعال سلامتی می خواهم. باید از تمام  بازیکنانم تشکر کنم که در مدت زمان یک هفته ای من آمدم آنها با تمام وجود در تمرینات حضور پیدا می کنند و در بازی ها نیز بازی می کنند. آنها خیلی من را به آینده امیدوار کردند. خوشبختانه بازی های ما به گونه ای است که نه خطر سقوط داریم و نه امیدوار به کسب سهمیه، بنابراین سعی می کنیم دور از استرس بازیکنان جوان مان را به میدان بفرستیم.


او ادامه داد: ما در حال بررسی همه بازیکنان در تمرینات و مسابقات برای فصل بعد هستیم. همان طور که دیدید ما در این بازی تعدادی از بازیکنان مان را که در بازی های فراوانی در این فصل به بازی پرداختند را اصلا با خود به این سفر نیاوردیم. برخی از آنها مصدوم شده بودند و برای این بازی به آنها استراحت دادیم. بهرحال باید یک بار دیگر از جوان های تیمم تشکر کنم. از همه کارمندان باشگاه سایپا که در مدت زمان حضور من در این تیم همه جوره به ما کمک کردند تشکر می کنم. من فکر نمی کردم با حضور من به عنوان سرمربی اینقدر آنها خوشحال شوند. بهرحال امیدوارم بتوانم جواب همه محبت های آنها را بدهم.

 


او درباره ادامه حضور صادقی روی نیمکت تیم سایپا در فصل آینده گفت: من فکر می کنم مدیریت باشگاه خیلی در این باره واضح صحبت کرده و من را به عنوان سرمربی قطعی تیم معرفی کرده اند به همین دلیل ما هم بازیکنان تیم را زیر نظر داریم تا بتوانیم بهترین ها را برای فصل بعد به همراه داشته باشیم.

 


صادقی درباره رقیب خود در دیدار برگزار شده گفت: تیم استقلال خوزستان بازیکنان جوان و خوبی دارند. آنها به گونه ای بازی کردند که من فکر کردم نکند برای سهمیه می جنگند. این بازیکنان جوان با علوی که از وقتی که آمده توانسته تحول خوبی در تیم به وجود آورده است توانستند با روحیه بالا در بازی های خود حضور پیدا کنند. با این وضعیت واقعا نمی توان باور کرد که این تیم راهی دسته پایین تر شده است.
سرمربی جوان سایپا در پایان گفت: بهرحال هر دو تیم در این دیدار بازی خوبی به نمایش بگذارد. ما در همان نیمه اول می توانستیم بازی را با سه گل به سود خودمان کنیم. البته این را هم باید بگویم که استقلالی ها در دقایقی از بازی توانستند بر بازی احاطه پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها