کد خبر : 1610954 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 01:16 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید بازی را می‌بردیم

فرکی: خیلی‌ها منتظر نمایش پیکان بودند

سرمربی پیکان می‌گوید: امروز کار سختی مقابل تیمی که در شرایط بحرانی است داشتیم، چرا که حریف بسته بازی می‌کرد.

فرکی: خیلی‌ها منتظر نمایش پیکان بودند

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: این بازی ماقبل آخر ما بود و در شرایط حساسی برگزار شد. قبل از این بازی خیلی منتظر نتیجه این بازی بودند تا ببینند پیکان چگونه بازی می‌کند. ما هم تاکید داشتیم برای بهتر شدن موقعیت‌مان تلاش کنیم و برنده شویم. امروز تیم برتر میدان بودیم. امروز کار سختی مقابل تیمی که در شرایط بحرانی است داشتیم، چرا که حریف بسته بازی می‌کرد. در نهایت هم با وجود تلاش‌های زیادی که داشتیم، یک گل زدیم. واقعاً در این شرایط کسب پیروزی و سه امتیاز ساده نیست. حریف روی کارهای دفاعی تمرکز کرده و منتظر اشتباه تیم ما بود تا از فرصت‌های اندکی که بدست می‌آورد، استفاده کند و برنده شود و خیال خود را برای بقا در لیگ راحت کند.


سرمربی پیکان در ادامه گفت: سرانجام توانستیم در آخرین دقایق به گل برسیم و حق‌مان بود که برنده شویم. بازی پرفشاری بود و بازیکنان تیم ما استرس داشتند و به همین دلیل نتوانستند همه توان‌شان را نشان بدهند. با این وجود به چیزی که مد نظرمان بود، دست یافتیم. امیدوارم هفته بعد هم نتیجه خوبی بگیریم تا لیگ را با همه فراز و نشیب‌هایی که داشتیم، به خوبی تمام کنیم.


فرکی درخصوص استقبال کم تماشاگران در دیدارهای خانگی پیکان گفت: ما هم دل‌مان می‌خواهد از شرایط میزبانی استفاده کنیم و از حضور تماشاگران و بازی در حضور آنها لذت ببریم. در دیدارهای خانگی با پرسپولیس و استقلال تماشاگران به ورزشگاه آمدند و این مسئله باعث بالا رفتن کیفیت بازی‌ها شد. به هر حال ما از این شرایط محروم هستیم و تقصیری هم نداریم. قبلاً اوضاع بهتر بود، چرا که باشگاه دست به انجام حرکاتی برای جذب تماشاگر می‌زد، اما حالا افزایش هزینه‌ها باعث می‌شود که این کار صورت نگیرد. مردم شهر قدس به فوتبال علاقه‌مند هستند و این را از نزدیک دیده‌ام. از آنها دعوت می‌کنم که حامی تیم ما باشند. به هر حال  باشگاه ما اینجا را انتخاب کرده تا از وجود تماشاگر برخوردار باشد. امشب هم همین اندک تماشاگر که آمده، خوب بود. در نهایت امیدوارم درباره این موضوع فکر شود.

دیدگاه‌ها