کد خبر : 1610963 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 01:45 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

نژادمهدی: آذری بماند منصوریان هم می‌ماند!

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمدید قرارداد با ذوب آهن بستگی به شرایط تیم دارد، اگر آذری بماند منصوریان نیز خواهد ماند و ذوب آهن به عنوان تیمی مدعی راهی مسابقات خواهد شد.

نژادمهدی: آذری بماند منصوریان هم می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایمنا، محمد نژادمهدی، بازیکن تیم ذوب آهن پس از برتری سه بر یک این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: فولاد یکی از تیم های خوب لیگ است و بازی سختی را داشتتیم. چند هفته ای برای رسیدن  به رتبه ششم تمرکز کردیم و با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم این رتبه را کسب کنیم.

 

مدافع ذوبی ها درباره وضعیت فصل آینده خود، گفت: قرارداد من در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز صحبتی برای تمدید آن نشده است. اگر تیم خوب و مدعی بسته شود صددرصد تمایل به تمدید قرار داد دارم.

وی افزود: کار کردن با علیرضا منصوریان بسیار لذت بخش است، او رابطه خوبی با بازیکنان برقرار می کند و تیمی یکدست دارد. یکی از افتخارات من کار کردن با ایشان است، اما هنوز شرایط باشگاه مشخص نیست و حتی تکلیف آینده مدیرعامل باشگاه نیز در حاله ای از ابهام است.

نژادمهدی تاکید کرد: مدیرعامل صد در صد در شرایط آینده تیم تاثیر گذار است. مشخص نیست هنوز که آیا آذری می رود یا می ماند. مدیرعامل و سرمربی باید دست به دست هم دهند و یک تیم خوب ببندند. شایعه ها درباره مدیریت باشگاه بر روی تمرکز بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. امیدواریم مشکلات حل شود و آذری بماند در نتیجه منصوریان نیز خواهد ماند.

دیدگاه‌ها