کد خبر : 1611008 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بایرن: رد کردن گل ما با VAR جوک سال بود

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ بعد از تساوی 0-0 تیمش مقابل لایپزیش از تصمیم داور برای مرود اعلام کردن گل تیمش بسیار عصبانی بود.

رئیس بایرن: رد کردن گل ما با VAR جوک سال بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، یک هفته مانده به پایان فصل جاری این لیگ، به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. بایرن اگر در این بازی پیروز می‌شد قهرمانی‌اش را قطعی می‌کرد اما مردود اعلام شدن گل بایرن مونیخ توسط داور، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن را بسیار عصبانی کرده بود.

 

شش دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بازی، گورتزکا از میانه محوطه جریمه با ضربه‌ای هوشمندانه توپ را وارد دروازه لایپزیش کرد ولی داور مسابقه بعد از استفاده از سیستم VAR حکم داد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و در نتیجه مردود است.

 

1405340

 

اولی هوینس که از تصمیم داور که قهرمانی زودهنگام را از تیمش دریغ کرده بود می‌گفت داور اصلاً نباید از VAR استفاده می‌کرده و تصمیم او در نهایت کاملا اشتباه بوده چرا که آفساید نبودن گل با چشم غیرمسلح هم کاملا مشخص بوده است.

 

هوینس در پایان بازی گفت:" این به اصطلاح آفسایدی که امروز اعلام شد جوک سال بود. همه چیز آنقدر واضح و روشن بود که کسی نمی‌توانست اشتباه کند. اصلا VAR برای این است که تصمیم‌های اشتباه را اصلاح کند. دو بازیکن در صحنه مورد ادعای داور دقیقا روی یک خط قرار دارند".

 

1405341

 

البته بایرن مونیخ به لطف تفاضل گل عالی خود حتی در صورت پیروزی نزدیک‌ترین رقیبش، بوروسیا دورتموند در هفته آخر، اگر در بازی پایانی خود مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست نخورد، قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد. در این صورت حتی اگر دورتموند بتواند در بازی پایانی مونشن‌گلادباخ را شکست دهد، نمی‌تواند بایرن را از قهرمانی دور کند.

 

 

دیدگاه‌ها