کد خبر : 1611132 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 17:49 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خالص نماینده مشهد روی سکوها رقم خورد؛

استادیوم امام رضا (ع) مملو از پدیده‌ای غنی شده!

یک استادیوم لبریز از تماشاگر پدیده شهر خودرو، بزرگترین پیروزی نماینده مشهد در لیگ‌برتر امسال بود.

استادیوم امام رضا (ع) مملو از پدیده‌ای غنی شده!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های پدیده شهر خودرو و سپاهان اگر چه برای تیم مشهدی یک امتیاز بیشتر به همراه نداشت اما داشته‌های شهر خودرویی‌ها را به عنوان نماینده فوتبال خراسان بر روی سکوها به نمایش کشید.

 

در روزی که نه استقلال و نه پرسپولیس روبروی پدیده بازی می‌کرد که هواداران سرخابی را به ورزشگاه بیاورد و به دلیل همزمانی بازی پایتخت‌نشین‌ها با بازی پدیده، امکان حضور هوادارانشان در میان تماشاگران پدیده به صفر می‌رسید؛ هواداران واقعی و غربال شده پدیده شهر خودرو خراسان، گردهمایی بی نظیری را در ورزشگاه امام رضا(ع) رقم زدند.

 

از حضور 20هزار تماشاگر پدیده‌ای خالص، منهای معدود هوادار اصفهانی که برای حمایت از سپاهان به مشهد آمده بودند، ورزشگاهی را نشان می‌داد که به رنگ یک دست قرمز درآمده و صدایی جز تشویق تنها نماینده فوتبال خراسان از آن شنیده نمی‌شد؛ صدایی که پس از کنار رفتن ابومسلم و پیام سال‌ها قبل از استادیوم تختی و ثامن الائمه خاموش شده بود روز شنبه با غریو پدیده اعلان می‌کرد که فوتبال خراسان دوباره مدعی شده است.

 

قطع به یقین مدیران باشگاه پدیده شهر خودرو قدر این سرمایه اجتماعی خود را که با گذشت شش سال از سرمایه گذاری پدیده در فوتبال به دست آمده خواهند دانست و اکنون با برند شهر خودرو ماموریتی جز آسیایی کردن این موج مشتاق به تیم شهرشان را نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها