کد خبر : 1611145 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:24 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

از دایی یاد گرفتم تحت هر شرایطی بجنگم

کفشگری: تارتار شرافتش را به پرسپولیس نمی‌فروشد

هافبک سایپا مدعی است طی فرصت باقیمانده بالاترین توان خود را به کار خواهد گرفت و توجهی به حواشی ندارد.

کفشگری: تارتار شرافتش را به پرسپولیس نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان با خوشنودی از شرایط روزهای پایانی فصل درباره این دیدار می‌گوید: بازی خوبی بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها به گل برسیم و پیروز شویم و روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد ولی خدا را شکر توانستیم به 3 امتیاز این بازی برسیم. اینکه می‌گویند استقلال خوزستان بی‌انگیزه بود را هم قبول ندارم و حریف خیلی خوب و محکم جلوی ما بازی کرد و حریف سرسختی بود.


هافبک سایپا در مورد کار با ابراهیم صادقی می‌گوید: در حال حاضر زود است که بخواهیم در مورد عملکرد صادقی نظر بدهیم ولی فکر می‌کنم مربی آینده‌داری است و زحمات زیادی برای تیم می‌کشد و امیدوارم در آینده موفق باشد. او سال‌ها تجربه حضور در فوتبال ایران را دارد و در زمان بازیگری هم بازیکن باسابقه‌ای بوده و امیدوارم این روند را در دوران مربیگری هم دنبال کند.


وی درباره شانس قهرمانی تیم‌ها در هفته پایانی می‌گوید: سرنوشت قهرمانی هنوز مشخص نشده و اگر اینطور بود تیم قهرمان جشن می‌گرفت و هنوز یک هفته دیگر مانده است. قلباً دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود ولی واقعاً شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی پدیده است و روز گذشته دیدید که اگر نیازمند نبود یک نتیجه عجیب و غریب رقم می‌خورد.

 

1292314


کفشگری درباره حواشی شکل گرفته و اینکه اراده‌ای برای قهرمانی پرسپولیس وجود دارد می‌گوید: این مسائل به هیچ وجه مطرح نیست. هیچ داوری نمی‌آید شرافتش را برای قهرمان کردن پرسپولیس یا هر تیم دیگری بفروشد. پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد درست بود و داور تصمیم درستی گرفت. این مسائل مطرح می‌شود تا تیم‌های دیگر ناکامی خودشان را توجیح کنند. مثلا می‌گویند هفته بعد مهدی تارتار به پرسپولیس راه می‌دهد ولی چه چیزی بیشتر از بردن پرسپولیس برای مربیگری تارتار وجهه مثبت می‌آورد؟ مطمئن باشید هیچکس اندازه تارتار دوست ندارد پارس جم پرسپولیس را ببرد. این مسائل مطرح می‌شود که ارزش کار پرسپولیس زیر سوال برود در حالیکه اگر بررسی کنید پرسپولیس هم از داوری ضربه خورده است.


وی که هفته گذشته و بعد از برکناری علی دایی با نشان دادن تصویر او روی پیراهنش جنجالی شد، درباره این رفتارش می‌گوید: وقتی آن حرکت را انجام دادم خیلی‌ها به من گفتند اخراج و جریمه می‌شوی ولی آن یک حرکت کاملاً دلی بود و برای حمایت از کسی که مدیون او هستم آن را انجام دادم و برایم مهم نبود که چه عواقبی برایم دارد ولی هیچ اتفاقی هم برایم نیافتاد.


کفشگری ادامه داد: من شش سال شاگرد دایی بودم و او همیشه به من لطف داشته است و همیشه ممنون و مدیون او هستم. این مسائل هم که می‌گویند بعد از دایی انگیزه‌ای برای کمک به سایپا ندارم درست نیست چرا که از خود دایی یاد گرفتم همیشه برای موفقیت تیمم بجنگم و مطمئنم هرچقدر خوب بازی کنم دایی به من افتخار می‌کند و دوست دارم باعث خوشحالی او شوم.

دیدگاه‌ها