کد خبر : 1611164 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 19:16 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازی نباشی ترکیب را از دست می دهی! (عکس)

از ابتدای لیگ تاکنون یحیی گل محمدی از یک ترکیب ثابت برای رویارویی با رقبای خود استفاده نکرده است. در این میان بازیکنی که به دلیل محرومیت، مصدومیت و ... یک بازی را از دست بدهد برای رسیدن به آن تلاش ویژه ای را باید به نمایش بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده یکی از تیم های خاص لیگ هجدهم محسوب می شود. تیمی که برخلاف باقی تیم های لیگ برتری تنها یک ترکیب اصلی ندارد تا در صورت از دست رفتن یکی از بازیکنان برای یک دیدار خاص دچار مشکل شود و به همین دلیل با ترس و لرز نفر جایگزین را به میدان بفرستد. 

 

یحیی گل محمدی که پیش از این نیز در تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان نشان داده بود هرگز به یک بازیکن برای حضور در پست های مختلف فکر نمی کند در پدیده نیز به همین منوال پیش رفت تا جایی که می بینیم در صورتی که بازیکنی جدا شود (هرقدر مهم مانند خلعتبری) و یا مصدوم و محروم شود خللی به روند تیمی وارد نمی شود و به راحتی نفر جایگزین وارد می شود.

 

1405563

 

نکته جالب در این باره این است که هر یک از بازیکنان برای یک دیدار، بله! تنها برای یک بازی هم که شده به هر دلیلی نتواند در لیست قرار بگیرد پس از آن کار بسیار بسیار سختی برای حضور دوباره در ترکیب تیم خواهد داشت. یکی از شیوه های مربیگری یحیی گل محمدی دقیقا همین است که در لحظه از آماده ترین بازیکنان تیمش استفاده می کند و اصولا کاری به اینکه مثلا دو هفته قبل چه نفراتی را در ترکیب داشت فکر نکند. 

 

بازیکنانی نظیر رضا ناصحی، یوسف بهزادی، محمدمهدی مهدی خانی، سینا زامهران، محمد قاسمی نژاد و تعدادی از بازیکنان که این روزها در ترکیب اصلی حضور دارند می توانند این موضوع را تایید کنند.

دیدگاه‌ها