کد خبر : 1611177 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 20:19 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی قهرمان لیگ برتر شد؛

برایتون 1 - 4 سیتی؛ ببخشید کلوپ، جام برای پپ بود!

منچسترسیتی موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده برابر برایتون، قهرمان لیگ برتر شود.

برایتون 1 - 4 سیتی؛ ببخشید کلوپ، جام برای پپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سیتی گل اول را برابر برایتون پذیرفت و این اتفاق امیدواری هواداران لیورپول را در پی داشت، اما در ادامه طوفان شاگردان پپ گواردیولا باعث شد آنها در نهایت 1-4 برابر برایتون به برتری رسیده و برای دومین سال متوالی لیگ برتر جزیره را فتح کنند.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت بازی در دقیقه 11 برای برایتون ایجاد شد اما حرکت تماشایی و ضربه علیرضا جهانبخش از پشت محوطه با فاصله کمی از کنار ادرسون به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد سیتی اولین موقعیت خود را ایجاد کرد اما ضربه زمینی ریاض محرز با عکس العمل خوب رایان همراه گشت.

 

1405557

 

اما بر خلاف تصور برایتون در دقیقه 27 به گل رسید. ارسال گراب از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق مورای در دهانه دروازه همراه شد تا برایتون از سیتی پیش افتد.

 

اما سیتی خیلی زود به بازی بازگشت و به گل تساوی رسید. پاس داوید سیلوا در محوطه، سرخیو آگوئرو را صاحب موقعیت کرد و او با ضربه ای دقیق از گوشه محوطه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1405558

 

1405560

 

2 دقیقه بعد و روی ارسال زینچنکو، برناردو سیلوا می توانست با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه سر او روی خط توسط رایان مهار شد.

 

اما در دقیقه 38 سیتی به گل دوم رسید. این بار ارسال ریاض محرز از روی نقطه کرنر با ضربه سر چکشی آیمریک لاپورته همراه شد و سیتی از برایتون پیش افتاد.

 

1405565

 

در لحظات پایانی نیمه اول دانک از پشت محوطه با ضربه ای محکم دروازه سیتی را تهدید کرد اما ادرسون واکنش خوبی نشان داد و در نهایت نیمه نخست با برتری 1-2 سیتی به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی آرام دنبال شد و اولین فرصت در دقیقه 55 برای سرخیو آگوئرو ایجاد شد اما ضربه او با حضور به موقع مدافعان برایتون دفع شد. دقایقی بعد رحیم استرلینگ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او در اختیار رایان قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 63 سیتی به گل سوم هم رسید. ریاض محرز در پشت محوطه به زیبایی مدافع برایتون را جا گذاشت و با یک ضربه محکم و تماشایی به گوشه دروازه، موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

 

1405582

 

1405583

 

این پایان کار نبود و دقایقی بعد این بار ایلکای گوندوغان با نواختن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده موفق شد گل چهارم سیتی را نیز وارد دروازه برایتون کند.

 

در دقیقه 79 آگوئرو با حرکتی انفرادی در محوطه برایتون موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما مدافعان برایتون دروازه را نجات دادند.

 

در دقایق پایانی سیتی به کنترل جریان بازی پرداخت و در نهایت موفق شد با ارائه نمایش فوق العاده و برتری 1-4، لیگ برتر را فتح کند.

دیدگاه‌ها