کد خبر : 1611285 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 13:29 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: برای آینده‌ام در یووه با رئیس صحبت می‌کنم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از شکست دیروز تیمش مقابل رم گفت با اینکه یک سال دیگر با یووه قرارداد دارد ولی از آینده‌اش مطمئن نیست و ابتدا باید با رئیس باشگاه در این باره صحبت کند.

آلگری: برای آینده‌ام در یووه با رئیس صحبت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیملیانو آلگری از زمانی که به جای آنتونیو کونته سکان هدایت یوونتوس را به دست گرفته با این تیم درهر پنج سالی که سرمربی‌اش بوده، به صورت پیاپی، قهرمانی سری آ را بدست آورده و چهار بار هم جام قهرمانی کوپا ایتالیا، جام حذفی این کشور را به تورین آورده است. اما حذف نابهنگام یووه از لیگ قهرمانان اروپا در سال جاری باعث شده شایعات زیادی درباره جدایی آلگری از یوونتوس مطرح شود.

 

دیروز بعد از آنکه شاگردان آلگری، درحالیکه قهرمانی‌شان را در سری آ قطعی کرده‌اند، در خانه رم مقابل این تیم 2-0 شکست خوردند مکس آلگری در کنفرانس خبری بعد از بازی با سوالات متعدد خبرنگاران درباره آینده‌اش در این تیم مواجه شد ولی از اطمینان دادن به آنها نسبت به ماندگاری خود در تورین خودداری کرد.

 

1405755

 

آلگری در پاسخ به این سوالات گفت:" هنوز یک سال از قرارداد من با باشگاه باقی مانده ولی مهم فعلا این است که فصل جاری را آنالیز کنیم و درباره فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. ما باید برای فصل آینده ایده‌های روشنی داشته باشیم و ارزیابی‌های صریح و بدون پرده‌پوشی عرضه کنیم".

 

پیش از بازی خبرنگاران از پاول ندود مدیر ورزشی یوونتوس درباره آینده آلگری پرسیده بودند و او به گفتن این بسنده کرده بود که آلگری و رئیس باشگاه در ماه ژوئن با هم جلسه خواهند داشت.

 

آلگری در این باره گفت:" ندود خیلی خوب جوابی داده. گفتم که من یک سال با باشگاه قرارداد دارم و هنوز با آقای رئیس در این باره صحبت نکرده‌ام. پاول ندود هم با صحبتی که کرده نشان داده که حق با من است و هنوز با رئیس در این باره صحبتی نکرده‌ام".

 

دیدگاه‌ها