کد خبر : 1611289 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پاوارد: بازی در چمپیونزلیگ با پیراهن بایرن عالی است

بنجامین پاوارد، مدافع ملی‌پوش فرانسوی که تابستان پیش رو به بایرن مونیخ خواهد پیوست می‌گوید به خاطر تجربه کردن چمپیونزلیگ با پیراهن بایرن مونیخ هیجان‌زده است.

پاوارد: بازی در چمپیونزلیگ با پیراهن بایرن عالی است

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد مدافع جوان فرانسوی که از فصل آینده با پیراهن بایرن مونیخ فوتبال بازی می‌کند می‌گوید بی‌صبرانه منتظر حضور در اردوی غول بزرگ باواریا است و تجربه حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا او را بسیار هیجان‌زده کرده است.

 

1405759

 

پاوارد که بعد از درخشش در جام جهانی روسیه با پیراهن تیم ملی فرانسه مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته بود سرانجام با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو از باشگاهش اشتوتگارت به بایرن مونیخ پیوست. پاوارد از فصل تابستان پیش رو رسما به اردوی بایرن خواهد پیوست.

 

پاوارد در این باره گفت:" بایرن مونیخ بازیکنان بزرگی دارد و شک ندارم من در آن تیم حسابی پیشرفت می‌کنم. تمرین کردن با فوتبالیست‌های بزرگ و بازی در چمپیونزلیگ به من این امکان را می‌دهد که پیشرفت کنم و فوتبالیست بهتری بشوم".

 

1405758

 

مدافع ملی‌پوش فرانسوی در ادامه گفت:" من می‌توانم در پست‌های مختلف بازی کنم، دفاع وسط، دفاع راست و دفاع چپ. فکر کنم در بایرن از من در هر دو پست دفاع راست و دفاع چپ استفاده کنند. در طول فصل بازی‌های زیادی وجود دارد و شک ندارم که به من هم بازی خواهد رسید و بایرن از من استفاده خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها