کد خبر : 1611339 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 17:14 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح راکیتیچ در مورد حمله افراطی های بارسا

ایوان راکیتیچ، هرگونه ایجادمزاحمت برای وی از طرف هواداران افراطی بارسا را رد کرد.

توضیح راکیتیچ در مورد حمله افراطی های بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با دو گل بر ختافه پیروز شد تا اندکی از غم شکست سنگین برابر لیورپول را فراموش کند.

در پایان بازی بسیاری، منتظر حرف های ایوان راکیتیچ بودند. ستاره کروات یک روز پس از حذف بارسا از لیگ قهرمانان، به جشنواره سالانه سویل رفت و انتشار عکس هایی از او خشم هواداران بارسا را به دنبال داشت.

دیروز منابع اسپانیایی ادعا کردند که گروهی از هواداران افراطی بارسا جمعه مقابل منزل راکیتیچ تجمع کرده و از او توضیح خواسته اند.

 

 

1405804

 

 

راکیتیچ در مورد حضورش در جشنواره شهر سویل و نیز مزاحمت رادیکال ها گفت:« من هیچ مشکلی برای عذرخواهی از هواداران ندارم؛ ولی آنها باید بدانند که من یک پدر و یک شوهر هستم و برایم خانواده مهمترین چیز است. حضورم در سویل برای همراهی همسر و دخترانم بود.

اینطور نبود که از حذف بارسا ناراحت نباشم. هنوز هم آن شکست را نتوانسته ایم هضم کنیم. من نسبت به بارسا تعهد بالایی دارم و در قبال این ناکامی خودم را مسئول می دانم. در سویل هرکسی از من عکس و امضا می خواست، نه نمی گفتم؛ چرا که برای هواداران احترام قائلم. انتقادات را می پذیرم ولی همیشه بهترین ها را برای هم تیمی هایم و خودم می خواهم و 100 درصد با فوتبال زندگی می کنم.

مزاحمت هواداران؟ نمی دانم این موضوع از کجا و چطور منتشر شد. دو نفر بودند که می شناختم شان. آنها از من توضیح خواستند و همه چیز نیز مثبت پیش رفت. اصلا مزاحمتی در کار نبود.»

 

 

دیدگاه‌ها