کد خبر : 1611646 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 11:15 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم نبردن به پایان برسد، بخشیده می‌شود!

جریمه سنگین بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی

بازیکنان و کادرفنی تیم تراکتورسازی به دلیل کسب نتایج ضعیف ۲۵ درصد جریمه شدند.

جریمه سنگین بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا چند هفته قبل تراکتورسازی در اوج به سر می برد و با پیروزی های متوالی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم بود، به یک باره این تیم در سراشیبی قرار گرفت؛ به طوری که در ۵ هفته اخیر فقط به ۲ امتیاز دست یافته است.


سرخپوشان تبریزی نه تنها از ۲ هفته قبل شانس قهرمانی را از دست دادند، بلکه با تساوی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی در هفته آخر شانس کمی برای ایستادن در رده چهارم و کسب سهمیه آسیایی دارند.


شاگردان جورج لیکنز در صورتی که مقابل فولاد خوزستان به برتری برسند و پدیده برابر ماشین سازی متوقف شود، می توانند به رده چهارم صعود کنند و سهمیه آسیایی فصل بعد را به دست آورند.


با توجه به نتایج ضعیف هفته های اخیر تراکتورسازی، مدیریت این باشگاه امروز اعلام کرده تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد خود را جریمه شدند.


البته در بند بعدی آمده که این جریمه سنگین ممکن است در صورتی پیروزی تراکتورسازان مقابل فولاد خوزستان در هفته پایانی بخشیده شود.


به نظر می رسد زنوزی قصد داشته با این جریمه به بازیکنانش شوک وارد کند و به آنها انگیزه بدهد تا در هفته آخر بعد از ۶ بازی به پیروزی برسند و شاید سهمیه آسیایی را کسب کنند.

دیدگاه‌ها