کد خبر : 1611930 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 19:18 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید بارتومئو، والورده در بارسا ماندنی شد

رئیس باشگاه بارسلونا امروز به شایعات مربوط به اخراج ارنستو والورده پایان داد.

با تایید بارتومئو، والورده در بارسا ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز تأکید کرد که همچنان به توانایی‌های ارنستو والورده برای هدایت این تیم اعتماد دارد. والورده در دومین فصل مربیگری‌اش در بارسلونا موفق به فتح دوباره لالیگا شده و تیمش به فینال جام حذفی نیز رسیده است.

او اما مانند سال گذشته در رساندن بارسا به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند، اتفاقی که باعث شد شایعات فراوانی درباره احتمال برکناری والورده منتشر شود.

 

 

1406439

 

 

 بارتومئو در جریان یک مراسم تبلیغاتی و در پاسخ به سوالی در مورد والورده گفت:« برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای فصل آینده از مدتی پیش آغاز شده است. پیش از این با برخی بازیکنان قرارداد بسته‌ایم و بعد از جام حذفی اسپانیا به روند مذاکرات‌مان ادامه می‌دهیم.

والورده؟ او همان مربی ای است که ما می‌خواهیم. ما در میانه راه یک پروژه بزرگ هستیم. او قرارداد دارد و ما واقعاً از عملکردش راضی هستیم. حالا چیزی که اهمیت دارد این است که ببینیم بازیکنان‌مان چطور به ناکامی بزرگ اخیر واکنش نشان می‌دهند.»

 

 

1402773

 

 

تاثیر نتیجه کوپا دل ری:« نتیجه جام حذفی عاملی تعیین‌کننده برای ماندن یا نماندن والورده نیست. هدف اصلی ما لیگ است و بعد از آن هم می‌خواهیم کوپا و لیگ قهرمانان را ببریم. ما فصلی فوق‌العاده داشتیم و چند هفته به پایان لیگ، قهرمانی‌مان را مسجل کردیم. خوب قطعاً همه‌ی ما دستاوردهای بیشتری از این می‌خواهیم. حالا باید برای فینال جام حذفی و قهرمانی در آن آماده شویم؛ چون شکستی سنگین را در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شده‌ایم.» 

 

بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا 4 خرداد در ورزشگاه اختصاصی رئال بتیس باید به مصاف والنسیا برود.

دیدگاه‌ها