کد خبر : 1612066 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 01:32 | 907 بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم مطهری از حق خودش دفاع کرد

جلالی:کسی حق ندارد زیرمجموعه من را اخراج کند

نساجی در آخرین بازی فصل توانست با شکست پیکان فصل را با 36 امتیاز و در رتبه دهم به پایان برساند.

جلالی:کسی حق ندارد زیرمجموعه من را اخراج کند

به گزارش" ورزش سه"، نساجی هفته های سختی را قبل از بازی آخر برابر پیکان سپری کرد اما امشب با یک برد، پایانی خوش را در لیگ امسال رقم زد و حالا خیالش راحت است که می تواند برای یک فصل دیگر در لیگ برتر برنامه ریزی کند.


مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان گفت:«همه دیدند  ما در چه شرایطی کارمان را با تیم شروع کردیم. من اولین جلسه ای که سر تمرین رفتم فقط 6-7 بازیکن حضور داشتند آن هم در فاصله هفت هشت روزمانده به بازی ذوب آهن....»


او افزود:« خوشحالم که به لطف خدا با همه چالش ها و مشکلات در نیم فصل دوم 20 امتیاز گرفتیم و این کار بزرگی بود. لازم است اضافه کنم این مهم به دست نمی آمد مگر با فضایی که در استادیوم و پشتیبانی هواداران...می خواهم خالصانه از همه تشکر کنم. از بازیکنان خوبم تشکر می کنم که در طول نیم فصل صبوری کردند. مخصوصا از کاپیتان تیم محمد عباس زاده که شرایط را درک کرده و مثل یک کاپیتان بزرگ عمل کرد. از آقای کوچک زاده تشکر می کنم که تنها کسی بود که از طرف باشگاه کنار من بود. از همه همکارانم تشکر می کنم و از کسی گله ای ندارم. من توقع داشتم قول هایی را که دادند عمل کنند اما گذشت زمان خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد. آنچه من میخواهم بدانید این است که شما هواداران نساجی را در قلب خودم همیشه حفظ خواهم کرد.»


او در پاسخ به خبرنگاری که نسبت به مصاحبه های انجام شده توسط حمید مطهری در پاسخ به صنیعی فر و سپس جدایی ولیسانی بازیکن گرجستانی گفت:« هرچه بگویم باید بازهم وارد حاشیه شوم. ولسیانی رفت و دافه هم نیست. یکی پولش را گرفته رفت و دیگری پول نگرفته. درباره مساله دیگر هم بگویم چندین هفته بود هر اقدامی علیه ما می شد. من در تمام دورانی که کار کردم بلد نبودم از خودم دفاع کنم اما خوشحالم که یک مربی جوان می تواند از خودش دفاع کند. او از خودش دفاع کرد و ما نباید کسی را که از خودش دفاع کرده محکوم کنیم.»


جلالی گفت:« اصلا بیایید همه فکر کنید تقصیرها گردن من است. حتی از برخی از شما خبرنگاران قائمشهری که گله دارم و ناراحت نیستم. » او در ادامه درباره مساله مصاحبه های حمید مطهری گفت:« وقتی یک مدیر در رسانه شروع به انتقاد می کند من هم حق دارم در رسانه انتقاد کنم. شما ببینید قبل از بازی با سپیدرود باشگاه چه کارهایی علیه ما کرد و بیانیه ای داد که انگار منتظر بودند ما ببازیم. بهتر است اگر می خواهیم قضاوت کنیم منصفانه انجام بدهیم. نساجی از من و صنیعی فر و صدتا مثل ما بالاتر است. من خوشحالم که این امانت را خوب تحویل دادم.»


او اضافه کرد:«مشکلات ما فقط پول نبود. بازهم می گویم فکر کنید همه چیز تقصیر من است اما این تیم شخصیت گرفت و می تواند بزرگتر از این هم بشود.»


جلالی درباره اینکه حرف مدیرعامل درباره اخراج مطهری را عملی نکرده گفت:« من از تهران با آقای حدادیان تماس گرفتم چون ایشان قراداد مشارکتی به من داده بود و هر عزل و نصبی باید با موافقت دو مدیر بود. به ایشان گفتم اگر شفاهی هم بگویید من از کتبی خیلی ها بیشتر قبول دارم. ایشان قبول نکرد. من حتی با صنیعی فر هم که صحبت کردم گفتم نامه رسمی با دو امضا بزنید  و ما هم جمع می کنیم می رویم. اما کسی نمی تواند زیرمجموعه من را اخراج کند. اگر کسی باید جوابگو باشد نفر اول است و من را باید اخراج می کردند.»

دیدگاه‌ها