کد خبر : 1612319 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51 | 951 بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانی‌ها عکس‌ها را گزینشی منتشر می‌کنند

واکنش سرمربی سیرجان به کتک‌کاری و فحاشی

سرمربی تیم بانوان شهرداری سیرجان گفت: عکس های این بازی همه در دست اصفهانی هاست و آنها به راحتی هر عکسی که می خواهند را گزینش و منتشر می کنند.

واکنش سرمربی سیرجان به کتک‌کاری و فحاشی

به گزارش "ورزش سه"، انتشار تصاویری از جنجال و درگیری در دیدار تیم های ذوب آهن و شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان واکنش های زیادی را در پی داشته است. این تصاویر که از سوی ذوب آهنی ها به عنوان میزبان منتشر شده، با این ادعا از سوی آنها همراه بوده که بازیکنان تیم اصفهانی از سیرجانی ها کتک خوردند.


گویا سحر زهرابی نیا، ملی پوش تیم سیرجانی که تصاویر مشت زدنش به یکی از بازیکنان ذوب آهن منتشر شده، فعلا از سوی مسئولان این باشگاه سیرجانی ممنوع المصاحبه شده است.


در همین راستا با مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم شهرداری سیرجان همکلام شدیم. او درباره اتفاقات و درگیری های به وجود آمده در این بازی به "ورزش سه" گفت: ما تا دقیقه ۸۳ بازی در خانه حریف ۲ بر صفر جلو بودیم. کسانی که خیلی سررشته ای هم از فوتبال ندارند‌، می دانند که وقتی تیمی از حریف پیش است، سراغ جنجال و درگیری نمی رود. ما خواستیم در دقیقه ۸۳ تعویض کنیم که بازیکن ما خانم زهرابی کمی با تاخیر از زمین خارج شد. همه نیمکت نشین های ذوب آهن از جایشان بلند شدند و اعتراض کردند. این اتفاق شروع تنش ها و درگیری های این مسابقه بود.

 

1406791


وی افزود: در تصاویر هم مشخص است که نیمکت نشین های ذوب آهن وارد زمین شدند و با بازیکنان ما درگیر هستند. ذوب آهنی ها امسال ۳ باخت داشتند که ۲ باختشان جلوی ما بوده و به همین خاطر ناراحت بودند. آنها با این باخت شانس قرار گرفتن بین تیم های اول تا سوم را از دست دادند.


سرمربی تیم شهرداری سیرجان در واکنش به ادعای ذوب آهنی ها مبنی بر اینکه او فحاشی کرده، گفت: این صحبت ها جوسازی است. من از سال ۸۵ مربیگری می کنم و همه سابقه ام مشخص است. من قطعا بابت این صحبت ها اعاده حیثیت می کنم. آنها می خواهند با این حرف ها نتایج خود را توجیه کنند.


جهان نجاتی در ادامه گفت: ما منتظر گزارش ناظر بازی و تصمیم گیری فدراسیون می مانیم. عکس های این بازی همه در دست اصفهانی هاست و آنها به راحتی هر عکسی که می خواهند را گزینش و منتشر می کنند. قبول دارم که بازیکن ما هم یک مشت زده، اما هر کسی که کتک بخورد، چنین عکس العملی خواهد داشت. زهرابی داشت تعویض می شد که با اعتراض ذوب آهنی ها مواجه شد.


وی در پایان افزود: من بازهم می گویم ناظر بازی به خوبی می تواند توضیح دهد. اگر من فحاشی کرده باشم، در گزارش ناظر نوشته شده است، اما من آرامش کاملی دارم چون خیالم راحت است. به خانم محمودی، سرمربی ذوب آهن هم می گویم این تهمت های ناروای او درست نیست و به زودی این ثابت خواهد شد.

 

1406859

 

1406858

 

1406856

 

1406857

 

1406855

 

1406852

 

1406854

 

1406851

 

1406850

دیدگاه‌ها