کد خبر : 1612501 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:43 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: قهرمان نشدیم ولی فصل موفقی داشتیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند با وجود آنکه تیمش در آخرین هفته فصل نتوانست از بایرن مونیخ سبقت گرفته و قهرمان بوندس‌لیگا شود شاگردانش را تحسین کرد و گفت آنها هرگز امیدشان را از دست ندادند.

فاوره: قهرمان نشدیم ولی فصل موفقی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیروز در آخرین هفته بوندس‌لیگا در زمین مونشن‌گلادباخ با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید ولی به دلیل پیروزی 5-1 بایرن مونیخ بر آینتراخت فرانکفورت نتوانست از غول باواریا سبقت گرفته و جام قهرمانی را بدست آورد.

 

به این ترتیب لوسین فاوره و شاگردانش در هفته پایانی حسرت فرصت‌هایی را خوردند که در طول فصل از دست دادند تا در روز پایانی مجبور شوند برای قهرمانی به متوقف شدن بایرن مونیخ در آخرین بازی‌اش امید ببندند. امیدی که ناامید شد تا زردپوشان دورتموند به ناچار به کسب مقام نایب‌قهرمانی رضایت دهند.

 

1407029

 

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند بعد از بازی دیروز با وجود ناکامی تیمش در رسیدن به قهرمانی، به کسب 76 امتیاز توسط شاگردانش اشاره کرد که بیشترین امتیاز کسب شده‌ی دورتموند در بوندس‌لیگا از فصل 2015-2016 به بعد است. فاور به همین علت از شاگردانش تمجید کرد و آنها را شایسته تحسین دانست.

 

فاوره به خبرنگاران گفت:" ما ناراحتیم. در این شکی نیست. ولی ما امیدمان را از دست ندادیم. در یک مرحله بایرن و فرانکفورت 1-1 مساوی بودند ولی بایرن بلافاصله گل زد و 2-1 جلو افتاد. ما هنوز به امکان قهرمانی باور داشتیم ولی بیشتر تمرکزمان روی بازی خودمان بود و وظیفه‌ای که داشتیم. ما خیلی به نتیجه آن بازی نگاه نمی‌کردیم".

 

1407030

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" در نهایت شکی نیست که ما از اینکه قهرمان نشدیم ناراحتیم. ولی ما امروز بازی خودمان را بردیم. ما با همه این حرفها از فصلی که پشت سر گذاشتیم راضی هستیم".

 

فاوره در ادامه گفت:" امسال فصل خیلی فشرده و رقابت تنگاتنگی داشتیم. اما از عملکرد خودمان در این فصل خیلی ناراضی نیستیم هر چند می‌شود گفت که در طول فصل گلهایی خوردیم که نباید خورده می‌شد. حالا باید منتظر فصل آینده باشیم. ما می‌خواهیم سال دیگر هم مثل امسال موفق باشیم. رسیدن به 76 امتیاز کار ساده‌ای نیست".

 

دیدگاه‌ها