کد خبر : 1612673 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 22:21 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 2 - 1 فروزینونه؛ شانس کسب سهمیه زنده ماند

میلان موفق شد در خانه خود با دو گل فروزینونه را مغلوب کند.

میلان 2 - 1 فروزینونه؛ شانس کسب سهمیه زنده ماند

 

به گزارش "ورزش سه"، میلان که در هفته های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی گرفته بود، در نیمه دوم موفق شد دو بار دروازه رقیب خود را باز کرده و شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را همچنان زنده نگه دارد.

 

میلان می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما ضربه سوسو از راه دور توسط سنگربان فروزینونه مهار شد. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند.

 

1407226

 

در دقیقه 31 ضربه والی چالهان اوغلو می توانست گره از کار میلان باز کند اما ضربه او راهی به دروازه فروزینونه نیافت. نیمه اول آرام دنبال شد و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

در دقیقه 46 بورینی تا آستانه زدن گل اول برای میلان پیش رفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و این موقعیت نیز از دست رفت.

 

بر خلاف جریان بازی در همان اوایل نیمه دوم تیم فروزینونه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه چیانو را به زیبایی دوناروما مهار کرد و تیمش را در جریان بازی نگه داشت.

 

1407229

 

اما در دقیقه 57 میلان به گل اول رسید. ضربه بورینی در دهانه دروازه با اثرگذاری پیانتک تبدیل به گل شد تا این مهاجم لهستانی بعد از مدت ها موفق به گلزنی برای میلان شود.

 

1407228

 

حملات میلان ادامه یافت و در دقیقه 66 این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سوسو به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد و برتری روسونری دو برابر شد.

 

در ادامه والزانیا تا آستانه زدن گل اول فروزینونه پیش رفت اما ضربه والی او با مهار فوق العاده دوناروما همراه شد و در نهایت میلان در این دیدار دشوار با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها