کد خبر : 1612829 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 17:56 | 877 بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: مدت‌هاست که می‌گویند باید از میلان بروم

شرایط جنارو گتوزو در میلان مبهم به نظر می رسد و شاید فصل بعد او دیگر هدایت روسونری را برعهده نداشته باشد.

گتوزو: مدت‌هاست که می‌گویند باید از میلان بروم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته سی و هفتم از رقابت‌های سری آ به مصاف فروزینونه رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد. قبل از این پیانتک گل نخست میلان را به ثمر رساند دوناروما درخشید و توانست ضربه پنالتی حریف را مهار کند.

 

 

1403755

 

 

گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌:« بازی بسیار سختی بود. فروزینونه ما را عصبی کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. از دوناروما به خاطر گرفتن ضربه پنالتی تشکر می‌کنم.»

 

آینده:« حرف و شایعه زیاد است. از پیش فصل می گویند که باید از میلان بروم؛ اما باید تاکید کنم که این تیم خوب کار کرده و نتایج رضایت بخشی کسب کرده است. آن چه را که باید انجام می‌دادیم انجام داده‌ایم. چه بسا در کسب سهمیه ناکام بمانیم اما این تیم خوب کار کرده است.»

 

گتوزو در ادامه گفت:« ما به نیمه نهایی جام حذفی هم راه پیدا کردیم هر چند که در پایان ناکام بودیم. این فوتبال است و همیشه در آن پیروز نمی‌شوید. امیدوارم که به فرصت ادامه همکاری به من داده شود.»

 

میلان با یک امتیاز اختلاف نسبت آتالانتا و اینتر در رده پنجم جای دارد و اگر می‌خواهد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند باید در دیدار پایانی برابر اسپال به پیروزی برسد و از طرف دیگر هم اینتر و یا آتالانتا در بازی پایانی امتیاز از دست دهند.

دیدگاه‌ها