کد خبر : 1613061 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 14:55 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: مسی در همه چیز شماره یک است

ستاره جوان پی اس جی در مصاحبه جدید خود به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و موفق شد با بارسا فاتح لالیگا شود و شنبه آتی فینال کوپا دل ری برابر والنسیا را پیش رو دارد. هرچند ناکامی در لیگ قهرمانان برای او و آبی اناری ها بسیار گران تمام شد.

 

 

1407394

 

 

مسی همچنین شانس اول تصاحب کفش طلاست. او 36 گل برای بارسا در لالیگا به ثمر رساند و کیلیان امباپه با 32 گل او را تعقیب می کند. با توجه به اینکه امباپه تنها برابر رن فرصت برای جبران این عقب افتادگی را دارد، بعید به نظر می رسد مسی کفش طلا را از دست بدهد.

فوق ستاره آرژانتینی تا به اینجا در 49 بازی برای بارسا در همه رقابت ها، موفق به زدن 50 گل شده و 22 پاس گل نیز داده است. او این فرصت را دارد تا ماه آینده با تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی کوپا آمه ریکا 2019 رقابت کند. مسی را بسیاری شانس اول توپ طلا می دانند. او سال گذشته در رده بندی نهایی پنجم شد.

 

 

1407609

 

 

کیلیان امباپه هم چنین عقیده ای دارد و در تمجید از مسی گفت:« از نظر من او شانس اول تصاحب توپ طلاست. بارسا به شکل بدی از لیگ قهرمانان کنار رفت ولی بعید می دانم این قضیه تاثیری روی شانس مسی در تصاحب توپ طلا بگذارد. او در همه چیز شماره یک است اما من هم نگران چیزی نیستم و معتقدم رقابت برای توپ طلا تا ماه دسامبر ادامه خواهد داشت و امیدم را از دست نمی دهم.»

 

 

دیدگاه‌ها