کد خبر : 1613187 | 01 خرداد 1398 ساعت 10:19 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه بلژیکی درباره اختلاف ایران و ویلموتس

پروازی بودن یا نبودن؛ علت اختلاف فدراسیون و ویلموتس

وبسایت بلژیکی hln.be مدعی شد علت امضا نشدن توافق مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران اختلاف نظر درباره نحوه اقامت او در ایران بوده.

پروازی بودن یا نبودن؛ علت اختلاف فدراسیون و ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سفر مارک ویلموتس، مربی بلژیکی به ایران برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال کشور و بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی، او بدون امضای قرارداد ایران را ترک کرد و به کشورش برگشت تا علامت‌های سوال زیادی درباره سفر او به ایران بوجود بیاید.

 

حالا وبسایت بلژیکی hln.be مدعی شد علت اصلی امضا نشدن قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران اختلاف نظر دو طرف درباره نحوه اقامت او در ایران، در مدت قراردادش با تیم ملی بوده است.

 

1406164

 

به گزارش این رسانه بلژیکی، ویلموتس هفته گذشته به ایران سفر کرد و از مقر فدراسیون فوتبال این کشور دیدن کرد و فدراسیون فوتبال ایران قراردادی به او پیشنهاد داد تا ویلموتس تا سال 2022 یعنی تا زمان برگزاری جام جهانی قطر سکان هدایت تیم ملی ایران را به دست بگیرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیش از آن اعلام کرده بود که دو طرف به توافق رسیده‌اند ولی ویلموتس از ایران در حالی بازگشت که قرارداد را امضا نکرده بود. این رسانه بلژیکی می‌گوید با وجود پروژه کاملی که فدراسیون ایران برای هدایت تیم ملی این کشور که در رتبه 21 رده‌بندی فیفا قرار دارد به ویلموتس پیشنهاد داده بود و رقم دستمزد 1.3 میلیون یورویی او، ویلموتس پیشنهاد ایرانی‌ها را رد کرده است.

 

به گزارش این رسانه بلژیکی مانع اصلی تقاضای فدراسیون ایران از ویلموتس برای اقامت دائمی در ایران است. این در حالی است که ویلموتس گمان می‌کرده در مدت قراردادش فقط در زمانهای لازم یعنی مدتی قبل از بازی‌های مهم بین‌المللی تیم ملی ایران در ایران خواهد ماند و باقی زمانها که تیم ملی در آنها بازی ندارد را در خارج از ایران سپری خواهد کرد. اما مقامات فوتبال ایران از این پیشنهاد ویلموتس راضی نیستند و به او گوشزد کرده‌اند که حتما باید به صورت دائم در ایران اقامت داشته باشد.

 

بعد از عزیمت ویلموتس از تهران بدون امضای قرارداد، اعلام شد که این هفته سه‌شنبه با حضور او در سفارت ایران در بلژیک قرارداد سرمربی‌گری تیم ملی بین او و فدراسیون امضا خواهد شد ولی تا کنون هیچ خبری در این مورد منتشر نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها