کد خبر : 1613200 | 01 خرداد 1398 ساعت 10:57 | 780 بازدید | 0 دیدگاه

با غیبت در افتتاحیه موزه؛ شهنازی رفتنی شد؟

شمارش معکوس برای معرفی دبیر جدید کمیته

دبیر کمیته ملی المپیک با اینکه با قرار وثیقه آزاد شده، اما به نظر می رسد نتواند به کار خود ادامه دهد.

شمارش معکوس برای معرفی دبیر جدید کمیته

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ شهنازی، دبیر کمیته ملی المپیک که در انتخابات سال ۹۶ در رقابت نزدیک با مهدی علی نژاد توانست در سمت خود باقی بماند، در ماههای اخیر با مشکلات شخصی زیادی روبرو شده است.


این اتفاق البته از همان روز انتخابات کلید خورد که برخی از ماموران در پی بازداشت شاهرخ شهنازی به خاطر داشتن حکم جلب از سوی یکی از شاکیان او بودند.


این ماجرا در ماههای اخیر برای دبیر کمیته ملی المپیک چند باری مشکل ساز شده و غیبت چند روزه و حتی چند هفته ای او در محل کمیته را به همراه داشته است.


چندی پیش خبر بازداشت شاهرخ شهنازی به خاطر پرونده های مالی که دارد، رسما اعلام شد. رییس کمیته ملی المپیک بار دیگر سعی کرد مشکل شهنازی را حل کند و به همین خاطر با تلاش فراوان در نهایت او با قرار وثیقه از بازداشت بیرون آمد.


البته غیبت شاهرخ شهنازی در مراسم افتتاحیه موزه ورزش در کمیته ملی المپیک نشان داد که او هنوز مشکلاتش حل نشده و سرکارش حاضر نیست.


در چنین روزهای حساسی که کمیته ملی المپیک دائما با فدراسیون ها در ارتباط است و آنها را برای کسب سهمیه المپیک حمایت می کند، این کمیته دبیرکل ندارد.


تاکنون صالحی امیری با اینکه شهنازی گزینه خودش برای دبیرکلی نبوده، از او حمایت کرده، اما به نظر می رسد صبر رییس کمیته ملی المپیک هم لبریز شده باشد و او به انتخاب یک فرد جدید برای این پست فکر کند.


آنطور که پیداست شمارش معکوس برای معرفی دبیرکل جدید آغاز شده، اتفاقی که طبق اساسنامه جدید با پیشنهاد رییس و تصویب هیات اجرایی صورت می پذیرد. البته به نظر می رسد خیلی از گزینه های صالحی امیری برای این پست در فدراسیون ها مشغول هستند و برخی دیگر هم بازنشسته شده اند.


باید دید در نهایت صالحی امیری فردی خارج از فدراسیون ها را برای پست دبیرکلی انتخاب می کند یا ممکن است یک رییس فدراسیون قید آن رشته را بزند و به کمیته برود.

دیدگاه‌ها