کد خبر : 1613904 | 05 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 882 بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: قدرت روحی- روانی عامل بازگشت بایرن بود

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ با تمجید از شاگردانش به خاطر قهرمانی در جام حذفی آلمان، قدرت روحی- روانی بایرن را عامل اصلی موفقیت نهایی این تیم در فصل جاری دانست.

کوواچ: قدرت روحی- روانی عامل بازگشت بایرن بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در فینال جام حذفی آلمان حریفش لایپزیش را با نتیجه 3-0 شکست داد تا در پایان فصل دو جام قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی را بدست آورد. نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از قهرمانی تیمش به این اشاره کرد که بازگشت بایرن از وضعیت بغرنجی که در اواسط فصل به آن دچار شده بود و فتح هر دو جام فوتبال آلمان، نشان‌دهنده قدرت روحی- روانی این تیم است.

 

کوواچ که در فصلی که گذشت با فشار شدید رسانه‌ها و افکار عمومی روبرو بود و در طول فصل به نظر می‌رسید چند بار تا یک قدمی اخراج از بایرن پیش رفت، حالا در پایان فصل هر دو جام رقابتهای فوتبال باشگاهی آلمان را برای این تیم به ارمغان آورده.

 

1408529

 

کوواچ بعد از فینال دیشب در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کرده در پایان فصل موفق به فتح هر دو جام قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی شود، گفت:" اگر بگویم بله فکرش را می‌کردم حتما پیش خودتان فکر می‌کنید که این آدم دیوانه است. ولی بایرن همیشه فصل را با این هدف شروع می‌کند که قهرمانی بدست بیاورد. ما در طول فصل از این هدف خیلی عقب افتاده بودیم ولی بعد این تیم کارهای بزرگی انجام داد و در نهایت موفق شد".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" بازی مقابل بنفیکا نقطه بازگشت ما بود. بازی‌ای که در اواخر نوامبر برگزار شد و ما 5-1 پیروز شدیم. از آن زمان تا امروز فقط در دو بازی شکست خوردیم، یکی مقابل لورکوزن در بوندس‌لیگا و یکی مقابل لیورپول در خانه خودمان. بله، همیشه باید باور داشت".

 

کوواچ در ادامه صحبتهایش گفت:" من خوش‌بین هستم ولی خیالپرداز نیستم. ما باید اوایل فصل جایگاه خودمان را تثبیت می‌کردیم و این کار را کردیم. اگر تیمی تسلیم شود هرگز نمی‌تواند به چنین موفقیتی دست پیدا کند. این نشان دهنده‌ قدرت تیم و قدرت باشگاه است".

 

دیدگاه‌ها