کد خبر : 1613907 | 05 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید نایب‌رئیس باشگاه، کوواچ سرمربی بایرن می‌ماند

بعد از قهرمانی بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان که دیشب با پیروزی مقابل لایپزیش بدست آمد، رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن گفت در این باشگاه هرگز درباره اخراج کوواچ صحبت نشده است.

با تایید نایب‌رئیس باشگاه، کوواچ سرمربی بایرن می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که نیکو کوواچ، سرمربی این تیم باقی خواهد ماند. کوواچ دیشب بایرن را که آخرین بار در سال 2016 فاتح جام حذفی آلمان شده بود بار دیگر فاتح این جام کرد تا بایرن با هدایت او امسال هر دو جام فوتبال باشگاهی آلمان را از آن خود کرده باشد.

 

1408532

 

در فینال جام حذفی آلمان که دیشب در استادیوم المپیک برلین برگزار شد، شاگردان کوواچ موفق شدند لایپزیش را 3-0 شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. بعد از این پیروزی، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه که روز جمعه هم گفته بود این باشگاه درباره آینده کوواچ شکی ندارد، دوباره در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و تایید کرد که کوواچ سرمربی بایرن مونیخ خواهد ماند.

 

1408529

 

رومینیگه به خبرنگاران گفت:" بله نیکو کوواچ مسلماً سرمربی بایرن خواهد ماند. موضوع جایگزین کردن او هرگز در باشگاه ما مورد بحث قرار نگرفته است. ما هیچوقت سرمربی‌گری او را با شک و تردید نگاه نکردیم. مهم این است که بایرن موفق باشد و جام بدست بیاورد. چیزی که ما در این باشگاه می‌خواهیم این است و سرمربی در موفقیت یک تیم مهم‌ترین نقش را دارد".

 

 

دیدگاه‌ها